Gå til innhold

finnes denne legoen ennå?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre har selvsagt gitt bort legoen vi hadde som små, og vi hadde slike figurer med noen spesielle husdeler, og fly, biler +++ som passet til disse figurene. http://1.bp.blogspot.com/-MeccEzfoHaw/TolxFBedF_I/AAAAAAAAALo/ODeAadKrmjs/s1600/IMG_4837.JPG Noen som vet om de ennå finnes i lekebutikkene?

Er gravid med første og jeg skulle likt å kjøpe sånne til barnet, om noen år selvsagt. Kjøper sikkert duplo først!

Anonym poster: 157cd264bc3c0212e4b84b054527d7f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

er du ute etter figurene? eller settene til de type figurer? som i hus og fly osv?

Anonym poster: c0f4647f5ecae8c36b624ac0356b6b1c

AnonymBruker
Skrevet

Å de der er så kule. Kan ikke huske å ha sett de på lenge, og jeg har en familie som er i overkant opptatt av lego. Du vet ikke hva merket heter da? Er sikkert mulig å finne på finn.no, ebay, eller lignende?

Anonym poster: 8f15c8271c98d4445e9ffbf6c9add024

AnonymBruker
Skrevet

er du ute etter figurene? eller settene til de type figurer? som i hus og fly osv?

Anonym poster: c0f4647f5ecae8c36b624ac0356b6b1c

Selvsagt "alt" som er av de :) Ikke bare figurene.

Å de der er så kule. Kan ikke huske å ha sett de på lenge, og jeg har en familie som er i overkant opptatt av lego. Du vet ikke hva merket heter da? Er sikkert mulig å finne på finn.no, ebay, eller lignende?

Anonym poster: 8f15c8271c98d4445e9ffbf6c9add024

Ja jeg elsket disse som barn, de vi fikk etterpå, de som er mye mindre og som selges i dag var gørr kjedelige i forhold, selv om de har kulere hus ol.

Jeg måtte google dette og fant ut at de heter Fabuland (fikk jo ikke med meg det som liten ungen), og de selges ikke lenger i butikk om det er rett det jeg fant av info :grine: Kanskje de kan kjøpes brukt ja :)

Anonym poster: f22c0b44380b310644ed0a42f447e9f5

Skrevet

Det kom massevis av treff på ebay :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Fabuland har ikke vært på markedet siden 1984 elns.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...