AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1 Skrevet 13. mai 2013 Det er sikkert hundrevis av innlegg her inne om dette, men jeg kjører på å lager ett til jeg da Jeg er en ung kvinne i begynnelsen av 20-årene som er så og si helt flat, jeg bruker 70 A i Bh og jeg fyller den ikke ut engang. Jeg er egentlig ganske tynn, men har fett andre plasser som for eksempel på magen, lårene og rumpa. Jeg har da vurdert å ta silikon. Jeg føler meg ikke så vel når det gjelder å gå i stroppeløse kjoler eller bikini på stranden. Og det at jeg har små pupper gjør meg redd til å finne meg en kjæreste fordi jeg føler at den personen ikke kommer til å synes at det er noe spesielt tiltrekkende med små pupper. Altså jeg mener ikke at jeg skal ta silikon for noen andre sin del for at de skal like meg, jeg vil jo selvfølgelig gjøre det for min del sånn at jeg kan like meg bedre og føle meg vel. Og om jeg tar det kommer jeg ikke til å overdrive, fordi jeg vil ha det til å se mest mulig naturlig ut. Jeg er fullt klar over at det er er en dyr operasjon, men er det egentlig verdt det? Så hva synes dere, burde jeg ta silikon for å få større pupper eller er det best med små? Anonym poster: e4ea4a96b7c02e15978f03af97586c99
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #2 Skrevet 13. mai 2013 Beklager, men: Gjeeeeesp. Har sett slike poster tuuuuuuusen ganger før, og de er kjedelige. Liker ikke kjæresten din de, så er du sammen med feil type. Hvis du absolutt vil få et bedre liv med større pupper, så bestill en konsultasjon davel og ta det derfra. Mange er fornøyd med små pupper. Mange er misfornøyd. Mange er fornøyd med store pupper. Mange er misfornøyd. Anonym poster: b1abecafbd89ee6dbeed0d7f5bad0152 3
ung_frøken Skrevet 13. mai 2013 #3 Skrevet 13. mai 2013 Det er kun du som kan finne ut hvor mye du kjenner på at du ønsker det selv. Jeg var helt sikker på at jeg skulle ta silikon når jeg var 14-15. De har ikke vokst noe siden da, men jeg er innstilt nå på å ikke gjøre det selv om jeg har muligheten. Jeg har vunnet selvtillit og puppene mine passer til meg. At det ene brystet er litt større en den andre synes jeg er verre da... Men det er ikke sånn man ser det med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #4 Skrevet 13. mai 2013 Så hva synes dere, burde jeg ta silikon for å få større pupper eller er det best med små? Anonym poster: e4ea4a96b7c02e15978f03af97586c99 Menn som ikke bryr seg om pupper liker rumper. Det er ca 50/50 fordeling etter min erfaring. Personlig er ikke pupper viktig for meg såfremt de ikke er ekstremt stygge. At de er små er bare positivt. Anonym poster: ac43439be577c2366f3ea2a2b8714ac8
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #5 Skrevet 13. mai 2013 Min helt subjektive oppfatning er at store pupper er flottere enn svært små pupper, men jeg syns ikke man skal ta silikon for å gjøre dem større da man svært sjelden ser noe til dem. Jeg syns du motsier deg selv når du først skriver at "Og det at jeg har små pupper gjør meg redd til å finne meg en kjæreste fordi jeg føler at den personen ikke kommer til å synes at det er noe spesielt tiltrekkende med små pupper." For så å fortsette med "Altså jeg mener ikke at jeg skal ta silikon for noen andre sin del for at de skal like meg, jeg vil jo selvfølgelig gjøre det for min del sånn at jeg kan like meg bedre og føle meg vel." Hva slags menn velger seg kjæreste pga puppene til dama? Er det enn sånn mann du vil ha? 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #6 Skrevet 13. mai 2013 Jeg bruker akkuratt samme strl som deg (70a) og fyller de heller ikke ut. Nå pleier jeg å kjøpe bh med pittelitt innlegg, ellers er jeg så og si helt flat. Bombshell bh er bare bortkastet, fordi jeg får ikke noe kløft uansett Iallefall.... Jeg er slank og synes puppene mine passer til kroppen min (selv om jeg egentlig ikke har pupper). Husker den dagen jeg var 18 år, og hadde såååå lyst til å ta silikon. Nå er jeg blitt 20, og jeg tenker hva så om de er små? De passer jo faktisk til kroppen min. Kjæresten min har jeg hatt i 3 år, og han elsker de! Pupper er bare pupper. Du kan være like vakker uansett. De fleste gutter liker det best naturlig, uansett hvor store de er. Silikon pleier som oftest å være kalde og har en annerledes form. Naturlig er best sier iallefall jeg, og det mener kjæresten min også. Jeg er HELT sikker på at puppene dine passer til den slanke kroppen din. Du kan trene deg til en fin rumpe da! Anonym poster: fe96bfc1787874b064f0f640bfb4ca26 2
Gjest oreokaka Skrevet 13. mai 2013 #7 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har størrelse 65F/70E, og kunne virkelig ønske jeg hadde mindre. Så det varierer fra person til person. De med små vil ha større, og de med litt større vil ha små. Og alle jenter har noe de vil fikse på når det gjelder kroppen sin. Om en kjæreste ikke godtar puppenes form og størrelse, så er det ikke riktig kjæreste 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #8 Skrevet 13. mai 2013 Jeg har like små pupper som deg, og en slank kropp med fett andre steder enn der. Jeg er også i starten av 20-årene og har innsett at puppene mine ikke vokser mer nå, og det hjelper ikke å legge på meg. Jeg skulle gjerne hatt en cup-størrelse større, men da ekte naturlige pupper og ikke silikon. Det byr meg i mot hele greia, det å endre på kroppen med kirurgi og operere inn ting i kroppen, silikon ser ikke fint ut heller (hvertfall vil det ikke se fint ut på meg). Men jeg har kjæreste og det er ikke noe problem. Det er ikke noe tiltrekkende med puppene mine nei, men jeg har andre kvaliteter tror jeg. Anonym poster: c207882feab0f1431d4179026f480718
Testosteron Skrevet 13. mai 2013 #10 Skrevet 13. mai 2013 Menn som ikke bryr seg om pupper liker rumper. Det er ca 50/50 fordeling etter min erfaring. Jeg liker både pupper og rumper. Fins det virkelig heterofile menn som ikke liker begge?
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #11 Skrevet 13. mai 2013 Tusen takk for alle svar! Kjekt at dere som også har nesten like små pupper som meg har lært dere til å leve med det, og har selvtilliten i boks. Tror nok det er best for meg å gjøre som dere å leve med det og heller bare bygge opp selvtilliten min noen hakk! dessuten er jeg jo fornøyd med rumpa TS Anonym poster: e4ea4a96b7c02e15978f03af97586c99 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #12 Skrevet 13. mai 2013 Tusen takk for alle svar! Kjekt at dere som også har nesten like små pupper som meg har lært dere til å leve med det, og har selvtilliten i boks. Tror nok det er best for meg å gjøre som dere å leve med det og heller bare bygge opp selvtilliten min noen hakk! dessuten er jeg jo fornøyd med rumpa TS Anonym poster: e4ea4a96b7c02e15978f03af97586c99 Kjempeflott! Jeg har det samme "problemet" som deg, og fin rumpe er gullverdt! Drar gutter som bare det (selv om jeg har kjæreste nå da). Anonym poster: fe96bfc1787874b064f0f640bfb4ca26
Blod Skrevet 13. mai 2013 #13 Skrevet 13. mai 2013 Hvis jeg hadde fått en kjæreste som hadde små pupper, hadde jeg ikke brydd meg om det. Det er ikke for utseendet jeg liker personen, og puppestørrelsen er det siste jeg bryr meg om. Men hvis den personen får bedre selvtillit og et bedre liv med silikonpupper støtter jeg personen helt. Men jeg ville prøvd å få hun til å ikke ta så mye.
Gjest Raindrops Skrevet 13. mai 2013 #14 Skrevet 13. mai 2013 Hvis du lærer deg å elske puppene dine så kommer en fremtidig kjæreste til å digge dem han også. Det kan jeg så godt som garantere deg. Bær de naturlige brystene dine med stolthet, de er sikkert fine akkurat som de er. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #15 Skrevet 14. mai 2013 Små pupper og fyldig (ikke feit) rumpe er best Namnam Anonym poster: ac43439be577c2366f3ea2a2b8714ac8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #16 Skrevet 14. mai 2013 Jeg har ganske store pupper, og jeg kunne godt hatt litt mindre. Det er ikke bare gøy å ha store pupper. De er alltid i veien når du skal kjøpe jakker, bluser, topper o.s.v. Må som oftest opp minst en eller to størrelser bare p.g.a puppene. Det er heller ikke enkelt å finne fine komfortable bher, ihvertfall ikke om du ikke vil betale 500 og oppover for en bh. Men ok, jeg skal ikke klage. Jeg liker puppene mine, og de passer til kroppen min. Hadde jeg hatt mindre pupper hadde jeg sett enda feitere ut. Om du skal ta silikon er bare opp til deg selv. Men, ikke ta altfor mye heller. Lykke til. Anonym poster: e0fe13ce30f26c9b22fa20ddcbccf92f
MilleVanille Skrevet 14. mai 2013 #17 Skrevet 14. mai 2013 Husk at de med store pupper merker tyngdekraften mye mer enn de med små. Hjelper ikke med store pupper, dersom de henger. Da er det mye penere med små og faste! Det er en veldig positiv ting med mindre pupper, hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #18 Skrevet 14. mai 2013 Husk at de med store pupper merker tyngdekraften mye mer enn de med små. Hjelper ikke med store pupper, dersom de henger. Da er det mye penere med små og faste! Det er en veldig positiv ting med mindre pupper, hvert fall. Det hjelper ikke med store pupper dersom de ikke henger heller, for min del. Anonym poster: ac43439be577c2366f3ea2a2b8714ac8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #19 Skrevet 14. mai 2013 Jeg syns små pupper er finest. Du slipper å svette under brystene, brystene er ikke så mye i veien, de er faste og små, har du store pupper får du heng, det ser tacky ut med små topper og stramme kjoler og gensere. Jeg foretrekker små bryser, så absolutt! Veide litt mer før og hadde større pupper, og det likte ikke jeg så godt, nå som jeg har gått litt ned, er slank og har små pupper, føler jeg meg ganske bra Anonym poster: cf0d54a6c682bbd8337371e3ffc45ca0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #20 Skrevet 14. mai 2013 Må også legge til at jeg har sett flere jenter (venninner, kusiner) som har operert, og jeg kan helt oppriktig si at de så best med de naturlige brystene sine, og ikke med de plastdingsene som de har operert inn. Anonym poster: cf0d54a6c682bbd8337371e3ffc45ca0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå