Gå til innhold

Gammel Ritalin - farlig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går, rundt 12-tiden på dagen, tok jeg 2 10mg-tabletter Ritalin som var utgått sommeren 2012. Da kvelden kom ble jeg EKSTREMT deprimert. Vi snakker så deprimert at jeg fikk seriøse selvmordstanker, jeg gråt og gråt og gråt og jeg var SÅÅÅ nede. Vanligvis er jeg ikke depressiv, sliter ikke mentalt i det hele tatt, og jeg ble egentlig skikkelig redd. I dag har jeg selvfølgelig ikke tatt noe, er fremdeles litt deprimert, men ikke på langt nær så mye som i går. Det var ILLE altså, og jeg lå i senga helt til langt på dagen i dag.

Kan det ha vært fordi tablettene var gamle? De nyere gjør meg IKKE sånn i det hele tatt! Var ordentlig skremmende, kjente ikke igjen meg selv.. Kjeftet og skrek på søsteren min i går gjorde jeg og, da hun spurte om jeg skulle ha middag.....

Anonym poster: b4ad7f40aed089573073986a47061bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trådstarter.

Jeg stenger denne tråden siden ingen her inne kan svare på om spørsmålet om dette er farlig eller ikke, og hva som skyldes de symptomene du har opplevd. Jeg anbefaler at du tar kontakt med din fastlege eller apoteket for å få et profesjonelt svar.

mvh ninuska_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...