Gå til innhold

Overspising ut av kontroll


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer ikke hver dag, heldigvis, men jeg klarer ikke å komme ut av det.

En vanlig overspising episode er ca slik

- Noe søtt før et måltid (klarer ikke å vente til maten blir gjort klar, jeg spiser som regel på impuls, og har ikke tid til å vente...)

- Så er maten ferdig, det kan være hva som helst. Brød, pasta, grønnsaker...

-Dessert. Hva som helst som er i hus. Gele, rester, toast

- Finner jeg ikke noe kan jeg mixe sammen en pannekakerøre veldig, veldig fort. Får så vidt stekt de ferdig før jeg begynner å spise.

Sånn fortsetter dagen. Jeg blir skjelven og ukonsentrert, hjertet slår fortere og jeg føler meg veldig urolig.

Magen blir vond og jeg vil bare sove, blir så trøtt.

Dette har holdt på i flere år. Jeg er så lei...

Noen som har kommet seg gjennom dette? Det kan ikke være normalt. Det går hardt ut over den sosiale delen av livet mitt. Jeg skammer meg sånn...

Anonym poster: 7c63786bf3d4fbd7eade4aaa659d8300

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du bør søke profesjonell hjelp for å få orden på dette.

Anonym poster: 8ce536a683c5a5b8b56bc6f06dd5fd28

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor lenge denne tråden får stå før moderatorene stenger den med henvisning til IKS?

Anonym poster: ecabb0d2830d6645f4e2ceaf760d5047

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg må stenge tråden din siden vi ikke vet kompetansen bak svarene du får jeg. Jeg håper du tar kontakt med helsepersonell, for eksempel legen din. Du kan også ta kontakt med IKS, telefon 22 94 00 10. Jeg håper du tar tak i problemet og får hjelpen du fortjener.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...