Gjest LoisLane Skrevet 30. april 2004 #61 Del Skrevet 30. april 2004 Da synes jeg du har vært uheldig med arbeidsplassen din, Trøffelhelt. På min skole er jeg imponert over de aller flestes vilje til å samarbeide og tenke nytt. Selv eldre lærere er opptatt av å fornye seg. Jeg vet om lærere som jobber vanvittig mye uten å klage i det hele tatt. Understreker at jeg snakker om flesteparten - noen hår i suppa vil det vel være på hver arbeidsplass. Er det L97 du mener? Nå må vi nok forte oss å få den inn under huden, en ny er snart på trappene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #62 Del Skrevet 3. mai 2004 Er det L97 du mener? Nå må vi nok forte oss å få den inn under huden' date= en ny er snart på trappene... Ja, tenk så fort det går, gitt! Alt var mye bedre før, da man bare hadde endringer med 35 års mellomrom (f.eks. fra normalplanen av 1939 til M74...). Tenk, nå må man akseptere noen endringer allerede etter 9 år..! :o Verden er sannelig ustabil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. mai 2004 #63 Del Skrevet 3. mai 2004 Er så lei av slike tråder... Til dere som misunner oss feriene våre, hvorfor ble dere ikke lærere selv da?? Alle jobber har sine fordeler og ulemper. Det er opp til oss å velge hva man vil drive med. Jeg blir spesielt irritert når folk uten utdannelse og som har en slitsom og underbetalt jobb kommenterer at jeg har mye ferie i forhold til lønna... Jeg har ikke gått 6 år på høyskole for ingenting da.. Noen gjør det for en jobb med høy lønn, andre gjør det for en jobb med gunstige arbeidstider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå