Gå til innhold

Gutter, når dere har knulla samme jente...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke vært lysten på å date en som hadde pult venninna mi, for å snu det mtp. kjønn. En kompis av meg ytret forøvrig samme mening, selv om han sa det også kom an på den aktuelle dama.

Endret av Cerasus
Videoannonse
Annonse
Gjest Azumi
Skrevet

Ja, hør nå her, jenta er bare ung en gang, la henne få kjønnsykdommer siden hun har lyst til det.

Ja, Keikolina, du har nok helt rett - jenta har sex fordi hun er ute etter å få kjønnssykdommer! :sarkasme:

Gjest abcdefgh
Skrevet

Absolutt en no-go ! Overhodet ikke interessert i å date jenter som gode venner har pult.

• Liker 1
Skrevet

Går nok greit, men du bør ikke ta initiativet.

Du bør være litt prippen en stund. Hvis han tydelig tar initiativ er alt greit.

Gjest Keikolina
Skrevet

Ja, Keikolina, du har nok helt rett - jenta har sex fordi hun er ute etter å få kjønnssykdommer! :sarkasme:

Nei, er vel ikke det hun vil, men finnes store sjanser når man ligger rundt dessverre.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvorfor ordlegger jenter seg ofte på denne måten - "Jeg klarte å ha sex med en fyr nå i helgen..." eller "Jeg presterte å havne til sengs med en fyr..."

Har sett det flere ganger på forumet nå.

Er det en form for ansvarsfraskrivelse fordi dere føler dere har gjort noe dere ikke burde?

Jeg synes det er søtt og sjarmerende.

:)

Skrevet

I følge "bro code" skal vel ikke gutt #2 ligge med jenta når kompisen hans var der først..?

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest i fora som seksualitet spesielt, har jeg mistet alle illusjoner om hva man kunne holde for seg selv. Antall sexpartnere blir diskutert og dissekert i venneflokken, gitt karakteristikker. Diskresjon er et fremmedord, tydeligvis.

2013 style:

Interessant jente for forhold -> Facebook -> Mutual Friends -> Hvis ingen -> GO

Interessant jente for forhold -> Facebook -> Mutual Friends -> Åå kjenner hun de single kompisene mine.. Faen.. -> Ring kompiser; Har du pult interessant jente? Ja -> Faen -> NO GO

Hvis NO GO -> Bra i senga da ? Ja -> Ons // Bra i senga da ? Nei ->> NO GO

Anonym poster: 03517260822038dd259c4f2e1b2536aa

AnonymBruker
Skrevet

2013 style:

Interessant jente for forhold -> Facebook -> Mutual Friends -> Åå kjenner hun de single kompisene mine.. Faen.. -> Ring kompiser; Har du pult interessant jente? Ja -> Faen -> NO GO

En smule snever fremgangsmåte, men ok.

Anonym poster: a245d311cf0d3bd9a9793342ce02deb3

Gjest Azumi
Skrevet

2013 style:

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

En smule snever fremgangsmåte, men ok.

Anonym poster: a245d311cf0d3bd9a9793342ce02deb3

Tja.. Er jo veldig effektivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...