Gå til innhold

Barnslige surkefjott..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en tid tilbake lå jeg og mannen i senga å snakket o løst og fast etter at vi hadde hatt oss en runde. Vi kom inn på seksuelle fantasier,der han tok opp trekant-drømmen til alle menn. Han la det fram på den fineste måten han kunne komme på,ala : den andre kvinnen kunne være leketøyet vårt, for å sprite opp sexlivet, kun for gøy osv osv.. Selv om jeg er fullstendig klar over at denne fantasien er vanlig,og uten ar jeg ble sint, ble jeg alikevell litt skuffet ettersom dette var ganske tidlig i forholdet. Spurte ham hvordan han mente vi skulle gjøre det da,siden jeg ikke leker med andre jenter. Jeg merket at han ble litt rådvill og ikke visste hva slags knallgode argumenter han kunne servere for å overbevise meg..så da spurte jeg om vi ikke kunne ha med en gutt heller,men det var visst ikke like interessant..greit nok det,men jeg merker jo at holdningen hans er litt sånn "gud så kjedelig hun er,jeg er sikker på at mange andre par gjør dette uten noe problem". Det er mange år siden den diskusjonen,men det kjennes veeeldig ut som at det ønsket henger i luften. Kanskje spesielt fordi vi har vært sammen lenge. Han maser ikke om det eller noe, men det er nesten som om det skulle ha vært en av de der rosa elefantene i rommet som ingen snakker om. Kanskje bare TROR jeg at det er slik,siden det har vært det eneste ønsket fra hans side som jeg ikke har klart å imøtekomme. For når han snakket om det fikk han det til å høres veldig hverdagslig ut,så jeg antar han ville hart null problem med å gjennomføre det,siden han da kunne ha ligget med en annen kvinne.

Så du kan si det slik; jeg har nesten dårlig samvittighet for at han ikke får det som han vil,siden han skulle på død og liv få meg til å ha sex med en annen dame for hans skyld. Veeldig teit av meg,for det er ikke noe jeg kommer til å vurdere en gang. Han respekterer det,men det kommer bestandig til å ligge der å ulme...

Anonym poster: 9fc109a3eef50199ca133879f3e176b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er veldig teit av deg å få dårlig samvittighet av det der ja!

Kjæresten min har også spurt faktisk 3 ganger (han har litt dårlig hukommelse da så han glemte visst den 3 gangen at han hadde allerede spurt 2 ganger før) men jeg holder fast på mitt. Vil ikke ha med en annen jente. Tenker også at jeg lett blir sjalu om han knuller en dame foran meg!

Men heldigvis er ikke trekant noe som er veldig nødvendig for han tror jeg. Men kanskje du skal snakke med han om hva du føler om det? Eller vis han det innlegget du har skrevet her :)

Anonym poster: 703ac1eac44884792f2ecd5a9a694a85

AnonymBruker
Skrevet

Trekant med en ekstra dame er gøy, men fungerer ikke hvis dere er sjalu og veldig hetero. Enkelt og greit :)

Anonym poster: 0eef9f0b9cf5e65ca269c1b64d4b6236

Skrevet

Hva med å foreslå firkant - da bør alle bli fornøyde ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar! Hehe,jeg er ikke mer sjalu enn hva man bør være tror jeg. LITT må man vel være? Å er vel SÅ vanlig å ha trekant og all annen slags kant-sex for kari og ola nordmann vil jeg tro. Årsaken til at han ikke vil ha med en ekstra mann er vel kanskje fordi han kjenner litt på sjalusien han vil føle? Vet ikke. For sin egen del er han vel så sikker på at han ikke vil få følelser for en annen dame under sex,ettersom han ikke nødvendigvis forbinder sex med kjærlighet bestandig..Så mener han vel at det da er tryggest(og mest tilfredstillende) å ha med en ekstra dame,siden jeg ikke blir forelsket i det samme kjønn. Så tror jeg også at han har fått et inntrykk av at jentesex er veldig utbredt,og "ufarlig". For han skjønner ikke at jeg har problem med å ha meg med en jente,siden det ser så kos ut(!). Så noe kantsex vil det ikke bli her i gården. Jeg kunne faktisk ikke tenkt meg å ha sex med en annen mann,uansett om typen hadde ønsket det eller ikke. Blir feil for meg når jeg faktisk er i et forhold,og vært med samme mann i mange år. Skjønner ikke helt den oppspritningsgreia? Hvis man har det trøurig på sexfronten i forholdet,hvordan skal da en ekstra person fikse det? Der og da kanskje,men hva skjer videre? Blir man ikke da litt avhengig av å ha noen der flere ganger? Virker veldig komplisert spør dere meg:) menmen. Credit til de som klarer det da,det er jo opp til hver enkelt. Skulle bare ønske at han hadde nok med meg,når jeg faktisk er ganske åpen, glad i sex, og villig til å gå med på ganske mange ting...

Skrevet

Tror det må være dagens mest morsomme tråd-tittel.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Passa perfekt syntes jeg:p

-ts-

AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig tror jeg mange gutter heller tenner på tanken om trekant-sex enn de ville gjort av å faktisk få muligheten. Kjæresten min la frem noe lignende for en god stund siden, som jeg også avviste tvert fordi jeg syntes det hørtes forferdelig skummelt og rart ut.

Men så tenkte jeg en del på det i ettertid, og kom frem til at det faktisk kunne være utrolig spennende med en tredje, sexy kvinne i senga, da jeg er leken og åpen for nye ting. Så jeg fortalte ham at jeg virkelig kunne tenke meg det, og da ble han utrolig overrasket og begynte å nøle, og hadde i grunn ikke så lyst til å gjøre det til en virkelighet. Men tanken liker han fremdeles.

Anonym poster: 392295b93d619a29f14326f88abdedd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å være ærlig tror jeg mange gutter heller tenner på tanken om trekant-sex enn de ville gjort av å faktisk få muligheten. Kjæresten min la frem noe lignende for en god stund siden, som jeg også avviste tvert fordi jeg syntes det hørtes forferdelig skummelt og rart ut.

Men så tenkte jeg en del på det i ettertid, og kom frem til at det faktisk kunne være utrolig spennende med en tredje, sexy kvinne i senga, da jeg er leken og åpen for nye ting. Så jeg fortalte ham at jeg virkelig kunne tenke meg det, og da ble han utrolig overrasket og begynte å nøle, og hadde i grunn ikke så lyst til å gjøre det til en virkelighet. Men tanken liker han fremdeles.

Anonym poster: 392295b93d619a29f14326f88abdedd5

Det har dukket opp en liten djevel på skuldra mi mange ganger, der jeg har vurdert å si at jeg går med på det. Bare for å se reaksjonen og sånt..for i mitt stille sinn har jeg prøvd å tenkt at det er som du sier - kun en fantasi og ikke noe han hadde kommet til å gjennomført. Men han hadde nok det...på meg virker han som en type som tar ganske lett på mange ting, verden går videre liksom,uansett hva som skjer. Å ha trekant med meg og en annen dame(vel og merke) hadde ikke plaget ham nevneverdig, og jeg tror ikke han gidder å se det fra min side. Så jeg tørr ikke kødde med det,da ender jeg IVÆRTFALL opp med en barnslig surkefjott... Jeg ser for meg at han har plukket ut hvilke(n) jenter han eventuelt vil ha med,og den hadde svidd litt kjenner jeg.

-ts-

AnonymBruker
Skrevet

dersom han ikke orker tanken på å dra en mann inn i soverommet, burde han heller ikke forvente at du synes det var ok med en annen kvinne. ingen av dere tenner på det samme kjønn så da er det ikke noe tema at det er bedre med en ekstra kvinne enn en mann. om det er mer utbredt med to kvinner enn to menn vet jeg ikke, men hva i all verden har det med dine holdninger og preferanser å gjøre? synes han er merkelig som bruker dette argumentet. si til han at det er ok med en ekstra dame om dere drar inn en ekstra mann først. det var hans ide, og hans ønske, så hvis du skal gjøre noe for ham så må han søren meg vise deg at han er klar for å gjøre det samme for deg.

etter at en venninne av oss prøvde å kline med meg på en fest, fikk typen min helt dilla på trekant. han sa at han aldri ville akseptert en annen mann for det er ekkelt, men han mener at det ikke har noe å si siden jeg liker jenter. men jeg synes ikke det er det samme. jeg har jo alltid lurt på hvordan det er å ha to kuker inni seg samtidig, å bli gledet av to menn, og det er ikke det samme som å ha en mann og en kvinne! uansett jeg sa dette til han og det endre opp med bind for øynene og en gulrot i musen mens han tok meg i rumpa. IKKE GODT!

Anonym poster: d89faf24780cda1269225a678f5ffb4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...