Gjest Ratata Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Plutselig fikk jeg en enorm trang til å ha champagnefrokost 17. mai. Jeg aner ikke hvorfor men jeg er vel som mange andre; lett påvirkelig. Så tok jeg runde hvor jeg tenkte nøye igjennom dette...For hva er egentlig greia med champagnefrokost? Har det alltid vært tradisjon eller er det sånn nymotens greie? Mista iallefall helt lysten på champagnefrokost.
Gjest Ratata Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Jeg gruer meg allerede til alle instagrambildene hvor man ser halve champagneglasset med champagne og jordbær i. Og en utydelig person i bakgrunnen med bunad og flagg. Endret 12. mai 2013 av Ratata 1
skyflakes Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Jeg hadde aldri hørt om champangefrokost før jeg flytta til Oslo. Ingen av vennene mine fra hjemstedet mitt har heller hatt noen tradisjon med dette. Vet de har det i Bergen også, kanskje det er et litt mer storbyfenomen?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Her jeg bor drev vi med dette for 25 år siden også. Anonym poster: f6c72b44f8c0e7987fac560b09eece00
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Ja, jeg ser det for meg. Bøtte innpå champagne, havne i barnetoget i brisen tilstand, og så hjem til champagnelunsj, ut på tivoli og spy over hele tivoliplassen fra karusellen...og sånn fortsetter det til morgenen der man ringer inn en sykedag fordi man har "pådratt seg omgangssyke"... Anonym poster: 689f43b03243ecd1159eb202abfc4e52
belle_ Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Klart det blir champagne frokost! Er jo bare hyggelig å samle vennegjengen å ta seg noen glass med god frokost til. Man trenger jo ikke dirkke om man ikke vil Vi gjør det fordi det er hyggelig. Etterpå drar vi å ser på toget om vi rekker så blir det fest hele dagen. Synes det er en bra dag å feste på. Her i Oslo tar det jo helt av!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå