AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Jeg har lest litt om depresjon, og er ganske sikker på at jeg er deprimert. Det jeg lurer på er hva jeg skal gjøre. Skal jeg kontakte fastlege, og videre bli henvist til psykolog? Anonym poster: 24fcfc290872eb3f3277b97fcf042bbd
lancome. Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Ja, det hadde nok vært det beste. Ta kontakt med fastlegen din, prat med han, så vil han evt. henvise deg videre til en psykolog
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Ok! Takk for hjelp Anonym poster: 24fcfc290872eb3f3277b97fcf042bbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå