AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Hahaha..Så på NRK-Dagsrevyen i kveld. 1 av 6 som prøver å få barn får det ikke. Fra legene; En viktig årsak til dette. Klamydia. Får du klamydia så er sjansen for at du ikke kan få barn senere i livet der. Og som dere vet..Norge er på topp i verden når det gjelder klamydiatilfeller. Så der fikk dere den...Dere som ikke kan få barn. Skulle ikke knullet rundt som kaniner uten å bruke kondom. Anonym poster: 7c99b77a7519984201429926866d944b
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 (endret) Det er faktisk mulig å få klamydia selv om man er 40 år og har hatt sex med kun en person.... Alle som har eller har hatt klamydia har langt ifra "knulla rundt"... Endret 12. mai 2013 av NozMonster 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 du virker bitter? eller er det jeg som sliter med å få helt tak i meningen med denne tråden?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 koooser meg ja. Naturen tar hevn om du ikke ter deg. Knulle rundt slik uten beskyttelse. Da kan du bare ha det så godt.. Uansvarlighet kalles det! Anonym poster: 7c99b77a7519984201429926866d944b
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 koooser meg ja. Naturen tar hevn om du ikke ter deg. Knulle rundt slik uten beskyttelse. Da kan du bare ha det så godt.. Uansvarlighet kalles det! Anonym poster: 7c99b77a7519984201429926866d944b og, da er spørsmålet - hva så? om naboen din drar på seg en sur en, må gjennom en penicilinkur og er kvitt det - hva så? gjør det deg til et bedre menneske? skal jeg le rått av dere som lett får influensa? eller de som naturen har gjort fargeblinde? hva med de som har beinskjørhet, naturen gjorde meg sterkere enn dem. skal vi le av dette også? hva med de som drar til områder hvor de kan få tropesykdommer, og får dem - er de dumme, de også? hvorfor kan ikke du heller bare være fornøyd med valget du har tatt mot å ikke ha promiskuøs sex, og drite i andres sex-vaner istedet for å bruke det som et brillieringspoeng som strengt tatt ikke symboliserer annet enn misunnelsesrelatert selvhevdelse over et fantastisk uinteressant tema? så kan vi andre få ha sex i fred, slik vi vil. med og uten klamydia. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 Klamydia kan fint fåes uten at du ligger rundt,har hatt en sexpartner og det var x samboeren min,grunnen til at han er min x samboer er,at han etter 8 års samliv med meg,smittet meg!Er selv langt over 30 år,har aldri lagt rundt,så til deg som sier at det er tilpass for dem som får det,TENK LITT FØR DU UTTALER DEG! Anonym poster: 54b108a80644951d0d8516a8d1ea8f83 3
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 og, da er spørsmålet - hva så? om naboen din drar på seg en sur en, må gjennom en penicilinkur og er kvitt det - hva så? gjør det deg til et bedre menneske? skal jeg le rått av dere som lett får influensa? eller de som naturen har gjort fargeblinde? hva med de som har beinskjørhet, naturen gjorde meg sterkere enn dem. skal vi le av dette også? hva med de som drar til områder hvor de kan få tropesykdommer, og får dem - er de dumme, de også? hvorfor kan ikke du heller bare være fornøyd med valget du har tatt mot å ikke ha promiskuøs sex, og drite i andres sex-vaner istedet for å bruke det som et brillieringspoeng som strengt tatt ikke symboliserer annet enn misunnelsesrelatert selvhevdelse over et fantastisk uinteressant tema? så kan vi andre få ha sex i fred, slik vi vil. med og uten klamydia. vi er nok ganske bra enige om at TS har en vanvittig tørr og dårlig humor, men det som er poenget her tror jeg er de som ikke oppdager at de får klamydia, og dermed sliter med å få barn i ettertid. Og siden vi her i Norge ligger bra langt oppe på lista når det gjelder ONS og klamydiatilfeller så er det kanskje en del som sliter med nettopp dette.. Men hvordan man kan finne dette morsomt er jeg litt usikker på`? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 vi er nok ganske bra enige om at TS har en vanvittig tørr og dårlig humor, men det som er poenget her tror jeg er de som ikke oppdager at de får klamydia, og dermed sliter med å få barn i ettertid. Og siden vi her i Norge ligger bra langt oppe på lista når det gjelder ONS og klamydiatilfeller så er det kanskje en del som sliter med nettopp dette.. Men hvordan man kan finne dette morsomt er jeg litt usikker på`? jeg og du vet akkuat det, men jeg tror ts har litt problemer med å forstå alt mellom biologi, statistikk og ren sannsynlighet. la meg koke det ned til å kalle det fakta.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2013 #10 Skrevet 16. mai 2013 Jeg ble voldtatt og fikk klamydia så kanskje greit å tenke seg om før du kommer med slike uttalelser. Jeg var 12 år, helt edru og kunne ikke gjort noe for å forhindre det. Så takk for den. Jeg er i dag en av de ufrivillige barnløse. Hadde noen rundt meg tatt ansvar, fått meg til å anmelde det og teste meg så hadde jeg ikke sittet her jeg sitter i dag, uten barn. Anonym poster: 2f8faea850a15a90d8a01d5f3e96598e
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mai 2013 #11 Skrevet 16. mai 2013 Og jeg synes TS kan ta med seg skadefroheten sin og gjemme seg under en sten. Vedkommende bør forlates sine synder for hun/han vet antageligvis ikke hva hun/han gjør. Men dem det gjelder, og som ikke har ligget rundt eller vært uansvarlige, og likevel har endt opp som ufrivillig barnløse grunnet klamydia bør lete i sin sjel etter tilgivelse overfor mennesker som TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå