Gjest Kv84 Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Hvor i Oslo finnes det mange benker for å lese en god bok? Andre steder enn Frognerparken.
Medlem Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Torshovdalen, Torshovparken, Birkelunden, Olav Ryes Plass, Slottsparken, Hovedøya, Aker Brygge, St. Hanshaugen, Tollbukaia, Kontraskjæret, Huk, m.m. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Over alt - benker i alle Oslos grønne lunger. Skal dere møtes mange, for å lese sammen? Eller skal du sitte alene og lese? Selv sitter jeg ofte ved Spikersuppa og leser. Men har ellers brukt stort sett alle parker i Oslo for lesing. Beste er sol og et pledd på gresset.
Gjest Eurodice Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Hvor i Oslo finnes det mange benker for å lese en god bok? Andre steder enn Frognerparken. Tvilsomme bøker vil du helst lese hjemme?
Gjest Kv84 Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 Over alt - benker i alle Oslos grønne lunger. Skal dere møtes mange, for å lese sammen? Eller skal du sitte alene og lese? Selv sitter jeg ofte ved Spikersuppa og leser. Men har ellers brukt stort sett alle parker i Oslo for lesing. Beste er sol og et pledd på gresset. Her jeg or er det massevis av mennesker, særlig en hel barnehagegjeng som tar all plass. Trenger bare plass til meg, men greit med flere muligheter til å flytte seg fra røykere eller folk som opp og ned på benken hver gang de beveger seg hehe...
Gjest Eurodice Skrevet 12. mai 2013 #7 Skrevet 12. mai 2013 ? Det var ment som en morsomhet da, skjønner du. Du vil sitte ute på en benk og lese en god bok. Jeg beklager om du ble støtt.
Gjest Kv84 Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Torshovdalen, Torshovparken, Birkelunden, Olav Ryes Plass, Slottsparken, Hovedøya, Aker Brygge, St. Hanshaugen, Tollbukaia, Kontraskjæret, Huk, m.m. Så mange steder, takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå