Gjest Sengaia Skrevet 12. mai 2013 #1 Skrevet 12. mai 2013 Hei! Jeg prøver å ta av meg noen kilo, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre det uten å følge lavkarbo eller lavfett. Altså få til en mellomting og samtidig gå ned i vekt? Jeg spiser litt her og der uten å ha noen faste måltider. Jeg spiser mye salat med kylling og egg, grønnsaker, og smoothie med bær og yoghurt, men jeg kunne spist det tredoble! Men det jeg spiser for tida er ca 1500 kalorier, men jeg går og tenker på mat veldig mye, og er mye sulten. Jeg elsker havregrøt, men jeg kan spise ganske mye av det. Derfor har jeg ikke spist noe av det på en uke. Har noen erfaring med slanking på 1500 kalorier uten å være konstant sulten? Jeg skulle gjerne hatt en plan for måltidene. F.eks. : frokost: smoothie kl 9. Lunsj: salat kl 12. middag: kylling kl 3. Men jeg vet ikke om det har noe for seg? Noen som har en dagsplan dere følger?
Kira-delta Skrevet 12. mai 2013 #2 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er avhengig av å spise meg veldig mett to ganger om dagen.. Dette spiser jeg de dagene jeg ikke trener: Til frokost: to knekkebrød med leverpostei eller makrell i tomat. Lunsj: 100gr kyllingfilet eller filet av laks. Salat, brokkoli, kikerter, vannkastanjer, sesamfrø eller solsikkekfrø, sjampingjong, gulrot og erter. Jeg stapper matboksen min helt full. Mellom: tyrkisk yoghurt eller mager kesam med crusli, kokosmasse, fyrste bær, kokosmelk, eller frukt. Middag: kylling, kalkun eller fisk, med de samme grønnsakene som i lunsjen og 60gr fullkornspasta eller fullkorns couscous. Med bittelitt pesto. Kveld: melon eller mango, eventuelt en smoothie.
Gjest Sengaia Skrevet 12. mai 2013 #3 Skrevet 12. mai 2013 Jeg er avhengig av å spise meg veldig mett to ganger om dagen.. Dette spiser jeg de dagene jeg ikke trener: Til frokost: to knekkebrød med leverpostei eller makrell i tomat. Lunsj: 100gr kyllingfilet eller filet av laks. Salat, brokkoli, kikerter, vannkastanjer, sesamfrø eller solsikkekfrø, sjampingjong, gulrot og erter. Jeg stapper matboksen min helt full. Mellom: tyrkisk yoghurt eller mager kesam med crusli, kokosmasse, fyrste bær, kokosmelk, eller frukt. Middag: kylling, kalkun eller fisk, med de samme grønnsakene som i lunsjen og 60gr fullkornspasta eller fullkorns couscous. Med bittelitt pesto. Kveld: melon eller mango, eventuelt en smoothie. Tusen takk for svar Etter over en uke sitter jeg her med en stor porsjon havregrøt. NAAMMM!! Jeg får ta havregrøt som mellommåltid tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2013 #4 Skrevet 12. mai 2013 Det er jo bedre at du spiser havregrøt enn å nekte deg det. Prøv heller å se om du klarer å avtale med deg selv å begrense litt. Uansett tenker jeg at om du nekter deg det vll det resultere i at du tenker så mye på mat at du sprekker og spiser for mye av annet drit istedet. Anonym poster: f446501ad43180f8a06e3d02dc99a2ae
Oakley Skrevet 12. mai 2013 #5 Skrevet 12. mai 2013 ^^ Å nekte seg ting fører ofte til at hele greia blir demotiverende og du "sklir ut". Ofte uten at du merker det sjæl til og med.
Gjest Sengaia Skrevet 12. mai 2013 #6 Skrevet 12. mai 2013 Takk for svar, jeg må prøve å finne en mellomting ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå