AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #41 Skrevet 12. desember 2013 Har gjort det før, men han ville ha sex med meg også. Noe jeg ikke ønsket, så det ble bare med den ene trusa. usj. Anonymous poster hash: 3cd0b...852
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #42 Skrevet 12. desember 2013 Har gjort det før, men han ville ha sex med meg også. Noe jeg ikke ønsket, så det ble bare med den ene trusa. usj. Anonymous poster hash: 3cd0b...852 Her ligger nok faren. De fleste vil jo ha truser fra noen de kjenner,og denne trusefetisjen er ikke et tegn på sunn og jordnær forelskelse akkurat.Kan selv tenne på tanken av brukte truser fra ei jente jeg synes er deilig,men lar det bli med tanken.Det er bare jeg som er overkåt når jeg tenker i de baner,da er det like greit å ta en runk og bli normal igjen Anonymous poster hash: 5e716...707
Gjest heihade Skrevet 12. desember 2013 #43 Skrevet 12. desember 2013 Er overrasket over hvor mange som er villige til å gjøre dette for ukjente menn, eller til og med kjente, men som de aldri ville ha ligget med. Her tenker jeg at mine dufter og smaker er forbeholdt menn jeg kunne hatt/har/skal ha sex med.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #44 Skrevet 14. mars 2014 Tok en string fra skittentøyskurven til en pen dame jeg var på fest hos forrige helg. Rett og slett herlig! Anonymous poster hash: fe24a...b99
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #45 Skrevet 14. mars 2014 Tok en string fra skittentøyskurven til en pen dame jeg var på fest hos forrige helg. Rett og slett herlig! Anonymous poster hash: fe24a...b99 Var den noe antydning til brems på den? regner med du har sniffet litt. Hva lukter den konkret? Anonymous poster hash: 016be...65e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #46 Skrevet 14. mars 2014 Det som slår meg er hvor mange rare folk det er, og hva de får seg til å gjøre. Jeg tenker at de må ha noen vesentlig mangler i sine sosiale vurderinger. Jeg er mann og hadde aldri kunne tenkt tanken på å spørre en vilt fremmed jente om noe slikt. Det er jo sykt og ikke minst ekstremt frekk. Også det å sjekke opp en vilt fremmed jente på facebook er jo helt absurd, spør du meg. Hadde man blitt kjent via et datingsted eller noe slikt, hadde det jo vært noe annet, men å bare sende en melding til en random jente og spurt om intime saker er helt uakseptabelt for meg. Men med over 7 milliarder mennesker på jorda, finner man jo selvsagt de utroligste skapninger. Anonymous poster hash: c1107...dcd
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #47 Skrevet 14. mars 2014 Var den noe antydning til brems på den? regner med du har sniffet litt. Hva lukter den konkret? Ikke brems. Luktet nok en blanding av safter og svette, høres rart ut men lukten er utrolig tennene. Akkurat som jenter tenner på svak svettelukt hos gutter. Anonymous poster hash: fe24a...b99
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #48 Skrevet 14. mars 2014 Det som slår meg er hvor mange rare folk det er, og hva de får seg til å gjøre. Jeg tenker at de må ha noen vesentlig mangler i sine sosiale vurderinger. Jeg er mann og hadde aldri kunne tenkt tanken på å spørre en vilt fremmed jente om noe slikt. Det er jo sykt og ikke minst ekstremt frekk. Også det å sjekke opp en vilt fremmed jente på facebook er jo helt absurd, spør du meg. Hadde man blitt kjent via et datingsted eller noe slikt, hadde det jo vært noe annet, men å bare sende en melding til en random jente og spurt om intime saker er helt uakseptabelt for meg. Men med over 7 milliarder mennesker på jorda, finner man jo selvsagt de utroligste skapninger. Hva er så farlig med det? Mest uskyldige fetisjen jeg kan tenke meg. En truse, som gutter koser seg med alene. Helt uskyldig og harmløst. Sikker på at du har gjort/gjør ting som andre syns er håpløse. Ikke noe mer grusomt å lukte på en truse kontra å slikke en jente bak. Anonymous poster hash: 57e1f...480
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #49 Skrevet 14. mars 2014 Ikke brems. Luktet nok en blanding av safter og svette, høres rart ut men lukten er utrolig tennene. Akkurat som jenter tenner på svak svettelukt hos gutter. Anonymous poster hash: fe24a...b99 Herlig.. Tenk, det er kanskje det nærmeste du kommer fitta til denne dama. Men det er da bedre enn ingenting. Regner med du legger trusen i en lufttett beholder så lukten holder seg. så ha du runkemateriale i flere mnd fremover. :-) Anonymous poster hash: 016be...65e
Gjest BettyBoop Skrevet 14. mars 2014 #50 Skrevet 14. mars 2014 Hei dere, jente på 26 her som vil høre deres mening. For ca 1 år siden fikk jeg en melding av en gutt på facebook som lurte på om han kunne kjøpe en brukt stringtruse av meg. Veldig merkelig melding å få og hadde aldri hørt om at noen kunne tenne på slikt. Kjente ikke fyren og syns det var veldig spesielt så sa nei. Men i ettertid så søkte jeg på dette på nettet og det viser seg at det er utrolig mange gutter/menn som tenner på det. Og det er en del jenter/damer som selger. Så på fest en gang, så kom vi (vennegjeng) inn på tema og det viste seg at en av guttene der tente på det. Denne gutten og jeg har hatt det litt gøy ved flere anledninger og senere den natta, når vi var fulle og gode så spurte han meg om han kunne få min truse. Så absolutt ingen problem med dette (annet enn at jeg måtte gå uten truse de siste timene av kvelden) så lot han få min brukte string. Så til spm, har dere opplevd dette tidligere, hva syns dere om dette og hadde dere kunne gitt eller solgt en brukt stringtruse?Anonym poster: 57e1f96e14ca151b6017b6e3a2d8b480 Hahaha seriøst? jaja nå vet mai iallefall om en enkel måte for jenter å tjene lettjente penger på
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #51 Skrevet 3. april 2014 Det er som noen over her har nevnt. I alle for min del, så er det mer tanken på det enn selve stringen som tenner meg. Spenningen, ulovligheten, risken for å bli oppdaget, osv. Når jeg tenker meg om gjelder dette bare å stjele fra skittentøyskurven til jenter jeg er på besøk hos. Jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe brukt jenteundertøy. Da blir liksom "jakten" borte.. Anonymous poster hash: 15df2...84c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå