AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Okei, sommeren nærmer seg og i år blir vår ferie lagt til midt i felles ferien.. ( jippi.... ) Vi er ett ungt par i midten av 20 årene, og pleier å reise til usa om sommeren, men i år ønske vi bare en ferie hvor det ikke er noe vi MÅ se, vi har vært igjennom ganske mye dette året og ønsker nå bare en sommer hvor vi kan forkusere på hverandre, det vi vil fra dag til dag og bre kose oss! Vi elsker varme og strand, så vel som å gjøre ting jeg er også en sucker for fornøyelsesparker Anonym poster: d4289a5d44417d32a6dbea72fe977a82
Gjest halebein Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Blokhus i Danmark. Nydelig liten by, 30 min kjøring fra Århus om du vil shoppe, 5 min kjøring til Fårup fornøyelsespark, kjempestor og bra park med skumle berg og dalbaner:-) flott strand, og god mat...
caroprins Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Cambrils i Spania. Fly til Reus. Det er nærme. Grunnen til at jeg anbefaler dette er at ved siden av flotte strender, sol og varme så finner dere en stor fornøyelsespark en liten busstur med lokalbussen. Den heter Port Aventura. Om dere kan droppe fornøyelsesparker så vil jeg anbefale en av de små koselige greske øyene. Perfekt for sol, varme og avslapning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå