Gå til innhold

noen med erfaring med silikon?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har for tre uker siden tatt silikon. Alt har sett ut til å gå fint, og jeg har ingen smerter eller lignende lenger, smertene forsvant ganske så mye etter dag 3. Men jeg lurer fremdeles på at par ting;

Når kan man dusje uten plaster, altså sånn at man kan få vekk litt størknet blod på arrene?

Når vil "stingene" forsvinne? Det virker som om mine ikke har forsvunnet enda.

Jeg skal til Syden i juni, og har fått beskjed om at jeg skal gå med teip over i tre måneder, så om jeg kjøper vannfaste plaster, kan jeg da bade tror dere? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest aam1972
Skrevet

Jeg kan svare på det siste...Etter tre måneder fikk jeg lov å bade.

Mener å huske at plasteret skal henge på til det løsner / ca to uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...