Kaizerr Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 Jeg har for tre uker siden tatt silikon. Alt har sett ut til å gå fint, og jeg har ingen smerter eller lignende lenger, smertene forsvant ganske så mye etter dag 3. Men jeg lurer fremdeles på at par ting; Når kan man dusje uten plaster, altså sånn at man kan få vekk litt størknet blod på arrene? Når vil "stingene" forsvinne? Det virker som om mine ikke har forsvunnet enda. Jeg skal til Syden i juni, og har fått beskjed om at jeg skal gå med teip over i tre måneder, så om jeg kjøper vannfaste plaster, kan jeg da bade tror dere?
Gjest aam1972 Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kan svare på det siste...Etter tre måneder fikk jeg lov å bade. Mener å huske at plasteret skal henge på til det løsner / ca to uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå