Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2013 #1 Skrevet 11. mai 2013 De siste 6 årene har jeg hatt kraftige menstruasjonssmerter. Får jeg ikke tatt piller, har jeg så vondt at jeg griner og ligger i fosterstilling. Må kaste opp, må på do. Føles ulevelig. Ingenting hjelper. Kan ta masse ibux og/eller paracet, funker ikke i det hele tatt. Eneste som hjelper er Naproxen, men da må jeg ta de med en gang jeg kjenner murring. Er også veldig premenstruell. En uke før med brystspreng, vann i kroppen, kvalme og får depresjoner. Er i begynnelsen av 30 årene. Hvor mange har det sånn? Kjenner at det tar bort ganske mange dager hver mnd med smerter osv. Er det noe jeg kan gjøre? Har også smerter ved samleie, spesielt ved dype støt. Har tenkt at det kan være endometriose? Burde nok ta en tur til en gynekolog, men vil bare høre litt synspunkter
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 endometriose, kom deg til legen. Anonym poster: 8f0864c4818a88caf29c58b570ae62f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå