Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja best å være anonym når man skal si noe sånt eller?

Jeg ville ikke påpekt det om det ikke hadde vært for at du er norsklærer. Ta det heller til deg så du kan lære elevene dine korrekt grammatikk fremfor å klage over at jeg er AB.

Anonym poster: c529b2eba23d3e0238cb59f2d80a3f40

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Jobben er kommunal. Men jeg har i tillegg tatt en bachelor i et studie som gjør at jeg har fått stilling som faglærer på ungdomsskole.. :)

flott!

sjekk ansettingsskrivet ditt. der står det kanskje "fortida på xxxx ungdomsskule"

uansett lykke til!

Gjest Filifjong
Skrevet

flott!

sjekk ansettingsskrivet ditt. der står det kanskje "fortida på xxxx ungdomsskule"

uansett lykke til!

Tusen takk :)

Gjest Filifjong
Skrevet

Jeg ville ikke påpekt det om det ikke hadde vært for at du er norsklærer. Ta det heller til deg så du kan lære elevene dine korrekt grammatikk fremfor å klage over at jeg er AB.

Jæi ække nåsklærer. brukte bare ekksempell.

AnonymBruker
Skrevet

Jæi ække nåsklærer. brukte bare ekksempell.

*puster lettet ut*

• Liker 2
Gjest Filifjong
Skrevet

*puster lettet ut*

Når det er sagt var det bare en slurvefeil. Jeg vet forskjellen selv om jeg ikke er norsklærer. Men jeg synes feks orddelingsfeil er kjempegøy! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Når det er sagt var det bare en slurvefeil. Jeg vet forskjellen selv om jeg ikke er norsklærer. Men jeg synes feks orddelingsfeil er kjempegøy! :laugh:

Haha ja, det er mye underholdning der! Tipper du har vært innom denne siden for å få deg en god latter http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Skrevet

Sær skrivings feil du tenker på? Eller mener du virkelig or ddelingsfei l? ;)

• Liker 1
Gjest Filifjong
Skrevet

Huff.. Jeg er dum :(

Skrevet

Det tror jeg ikke :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

du er stressa over eksamen! det er eit fåtal mennesker som er dumme.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe sånt du skal ha eksamen i, TS?

http://www.hioa.no/S...er/Matematikk-1

Jeg så gjennom et par av de gamle eksamenene som ligger der, og hvis det er dette man blir spurt om - ja, så er jeg faktisk sjokkert hvis det stemmer at strykprosenten er kjempehøy! Det er jo de samme oppgavene som går igjen på de ulike eksamenene, og det er ganske mange oppgaver som er "rett frem" og veldig greie å utføre. Tror seriøst at jeg skulle klart å stå på en sånn eksamen, selv om det er fem år siden sist jeg holdt på med matematikk (som skolefag - jeg studerer nå innen en heeelt annen retning).

Er du sikker på at du prøver å lære deg det på riktig måte og at du har prøvd nok, TS?

Anonym poster: cafbd10936d5ba940cb403cf78a624f7

Skrevet

*grøss* :P

Skrevet

Er det noe sånt du skal ha eksamen i, TS?

http://www.hioa.no/S...er/Matematikk-1

Jeg så gjennom et par av de gamle eksamenene som ligger der, og hvis det er dette man blir spurt om - ja, så er jeg faktisk sjokkert hvis det stemmer at strykprosenten er kjempehøy! Det er jo de samme oppgavene som går igjen på de ulike eksamenene, og det er ganske mange oppgaver som er "rett frem" og veldig greie å utføre. Tror seriøst at jeg skulle klart å stå på en sånn eksamen, selv om det er fem år siden sist jeg holdt på med matematikk (som skolefag - jeg studerer nå innen en heeelt annen retning).

Er du sikker på at du prøver å lære deg det på riktig måte og at du har prøvd nok, TS?

Anonym poster: cafbd10936d5ba940cb403cf78a624f7

Matte kan være veldig vanskelig dersom man har mange hull. Det lureste man kan gjøre er å begynne fra "børjan". F.eks. løse oppgavene på Khan academy fra 1+1 til derivasjonsregler. Da ser man lett hvor skoen trykker.

Den eksamenen der er jo lettere enn 1T.

Skrevet

Matteeksamenene på HiOA er piece of cake. Jeg fikk A, og jeg er ikke norsk engang.

Skrevet

Matteeksamenene på HiOA er piece of cake. Jeg fikk A, og jeg er ikke norsk engang.

Hmm... må man være norsk for å være god i matte?

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Matte er nå et av de fagene der det ikke gir en stor fordel å være norsk...

AnonymBruker
Skrevet

Matte kan være veldig vanskelig dersom man har mange hull. Det lureste man kan gjøre er å begynne fra "børjan". F.eks. løse oppgavene på Khan academy fra 1+1 til derivasjonsregler. Da ser man lett hvor skoen trykker.

Den eksamenen der er jo lettere enn 1T.

Hva er dette for noe? Har du link? :)

Anonym poster: 06545036efb33ec67992472c6276598e

Skrevet

Hva er dette for noe? Har du link? :)

Anonym poster: 06545036efb33ec67992472c6276598e

Gratis videoleksjoner og oppgaver i mange fag (først og fremst matte). www.khanacademy.org

Skrevet

Hmm... må man være norsk for å være god i matte?

Det er forventet at du forstår oppgavene og kjenner til begrepene. Så, svaret er "ja"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...