BrudenMarthe Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Pappa`en min betyr enormt mye for meg. Og jeg skal selvfølgelig danse med han i bryllupet. Men har dere noen tips om sanger?
CathFoto Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Er det liksom en egen dans dere skal ha? Som bryllupsvals men med pappa? For ellers kan dere jo danse til hvilken som helst sang som spilles når det faller seg naturlig.
Gjest lisha Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Heartland - I loved her first! elsker den sangen!! jeg og pappa skal danse til den
Gjest Adriane Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg syns Slipping through my fingers er så nydelig, men den er jo egentlig kanskje litt for trist?
BrudenMarthe Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2013 Er det liksom en egen dans dere skal ha? Som bryllupsvals men med pappa? For ellers kan dere jo danse til hvilken som helst sang som spilles når det faller seg naturlig. Ja Vi skal ha en helt egen dans. Selvfølgelig stille dans - og da vil jeg ha en helt spesiell sang
BrudenMarthe Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2013 Heartland - I loved her first! elsker den sangen!! jeg og pappa skal danse til den Jeg hørte på den nå, og den var perfekt! Den rørte meg til tårer
Tallulah Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Nå måtte jeg høre på både "I loved her first" og ikke minst "Slipping through my fingers" og jeg blir helt sentimental her jeg sitter! Vi skal ikke ha dans i bryllupet, men på en eller annen måte må jeg få sagt til pappa hvor mye han betyr for meg. Det er noe spesielt med far-datter altså.. http://norwegianweddingblog.blogspot.no/2013/04/father-of-bride-far-og-datter-som-brud.html
Gjest lisha Skrevet 12. mai 2013 #8 Skrevet 12. mai 2013 Jeg hørte på den nå, og den var perfekt! Den rørte meg til tårer Ja teksten er helt nydelig! Blir helt rørt hver gang jeg hører den! Pappa ble rimelig blank på øynene første gang han hørte den han også
Lexington Skrevet 12. mai 2013 #9 Skrevet 12. mai 2013 Nå måtte jeg høre på både "I loved her first" og ikke minst "Slipping through my fingers" og jeg blir helt sentimental her jeg sitter! Vi skal ikke ha dans i bryllupet, men på en eller annen måte må jeg få sagt til pappa hvor mye han betyr for meg. Det er noe spesielt med far-datter altså.. http://norwegianwedd...r-som-brud.html For noen nydelige bilder, nok til at jeg blir sentimental på en søndagsmorgen. Jeg har alltid vært en skikkelig pappajente, og har en far som forguder meg over alt, så den dagen jeg gifter meg må jeg finne en måte jeg virkelig kan takke ham for en fin oppvekst, og alt han har gjort for meg. Slenger meg med på at "I loved her first" er veldig fin!
BrudenMarthe Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2013 Ja teksten er helt nydelig! Blir helt rørt hver gang jeg hører den! Pappa ble rimelig blank på øynene første gang han hørte den han også Skal virkelig la pappa høre den! Å som jeg ser det for meg på bryllupsdagen!
BrudenMarthe Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #11 Skrevet 12. mai 2013 For noen nydelige bilder, nok til at jeg blir sentimental på en søndagsmorgen. Jeg har alltid vært en skikkelig pappajente, og har en far som forguder meg over alt, så den dagen jeg gifter meg må jeg finne en måte jeg virkelig kan takke ham for en fin oppvekst, og alt han har gjort for meg. Slenger meg med på at "I loved her first" er veldig fin! Jeg er helt enig. Pappa`en min er min helt, og min første kjærlighet. Jeg skal virkelig vise han hvor mye han betyr for meg
Gjest Adriane Skrevet 13. mai 2013 #12 Skrevet 13. mai 2013 Nå har jeg også hørt på "I loved her first" og den er jo bare perfekt til far & datter-dansen. Nydelig sang med utrolig rørende tekst. Og den bildelinken Tallulah? Utrolig fine og rørende bilder! 1
BrudenMarthe Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2013 Nå har jeg også hørt på "I loved her first" og den er jo bare perfekt til far & datter-dansen. Nydelig sang med utrolig rørende tekst. Og den bildelinken Tallulah? Utrolig fine og rørende bilder! Jeg er helt enig. Jeg er ganske sikker på at det blir den sangen Den var helt perfekt, fra start til slutt.
AuroraB Skrevet 14. mai 2013 #14 Skrevet 14. mai 2013 Nydelige sanger og nydelige tanker om å gjøre stas på fedrene sine. Hva gjør dere for å vise mødrene at de er spesielle for dere?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #15 Skrevet 14. mai 2013 Nydelige sanger og nydelige tanker om å gjøre stas på fedrene sine. Hva gjør dere for å vise mødrene at de er spesielle for dere? Min erfaring tilsier at de som er ihuga pappajenter ofte har et noe mer anstrengt forhold til mødrene sine. Det er vel også en kjensgjerning at det ofte er fedrene som finner det vanskeligst å gifte vekk døtrene sine - "pappas lille jente" er blitt voksen osv, mens mødrene oftere synd det bare er veldig koselig at datteren deres har funnet en god mann å dele livet med. Dermed blir det vel ofte sånn at det er pappaene som står litt i fokus for de døtrene som har veldig godt forhold til pappaene sine. Anonym poster: 53937aeca6fdc62dbfd8589e90b5bfcf
Gjest Kiara! Skrevet 14. mai 2013 #16 Skrevet 14. mai 2013 Pappa får "lov" til å gi meg vekk det får sannelig holde i min bok. Her skal ingen hedres mer enn den andre. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #17 Skrevet 14. mai 2013 Pappa får "lov" til å gi meg vekk det får sannelig holde i min bok. Her skal ingen hedres mer enn den andre. Det er virkelig ikke snakk om å hedre den ene mer enn den andre.. Men det er lurt med en slik tråd, siden det er veldig vanlig at bruden danser med faren.. Sikkert moren også, men det er liksom skikk og bruk å danse med sin far! Anonym poster: 4679f4f970759998b4fa0a5533d17ef4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #18 Skrevet 14. mai 2013 Nydelige sanger og nydelige tanker om å gjøre stas på fedrene sine. Hva gjør dere for å vise mødrene at de er spesielle for dere? Jeg har tenkt til å gjøre akkurat det samme med moren min Men der har jeg allerede en sang som jeg ikke husker hva heter, ligger på forloveden sin pc Anonym poster: 4679f4f970759998b4fa0a5533d17ef4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2013 #19 Skrevet 14. mai 2013 Nå skal ikke jeg gifte meg med det første, men planen min var å ha butterfly kisses, men denne versjonen Nå forelsket jeg meg i I loved her first også! Jeg har alltid vært en pappa jente. Jeg har et veldig godt forhold til mammaen min også, men hun kommer til å være med på kjoleshopping, pynting og alt som er før på en måte. Pappa får følge meg til alteret og får danse med meg. Det er veldig viktig for meg at pappa følger meg til alteret! Jeg går med verdens største frykt for at han skal dø før jeg rekker å gifte meg fordi hans foreldre døde unge. Så selvom pappaen min har 2 venstre føtter så danser jeg gjerne med han den kvelden og gir han en ekstra spesiell gave. De lommetørklene var fine <3 Får surre meg ut av bryllupsforumet før jeg blir helt syk etter å gifte meg Anonym poster: ee7447f1e0815cd7b9b0a91cf6adbcbf 1
Gjest lisha Skrevet 15. mai 2013 #20 Skrevet 15. mai 2013 Nydelige sanger og nydelige tanker om å gjøre stas på fedrene sine. Hva gjør dere for å vise mødrene at de er spesielle for dere? Mamma betyr like mye for meg som pappa Både mamma og pappa blir takket i talen min. Pappa får dans, tror nok det er litt verre for fedrene når "pappas lille jente" gifter seg enn mødrene som er glad for at jenta deres har funnet en god mann å være sammen med Mamma sine meninger betyr mye for meg gjennom bryllupsforberedelsene, og jeg snakker mye med henne om bryllupet (mer enn til forloverne mine) Jeg syns det var veldig stas at mamma ble med på kjoleprøving . og det var hun som fant kjolen min hun er også veldig delaktig i forberedelsene og liker det veldig godt. Hun syns det er veldig kjekt at jeg vil ha henne med, at hennes meninger betyr mye for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå