AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Har noen prøvd disse underbuksene, hold in, strømpebuksene som skal redusere cellulitter? Det frister veldig å prøve på min ruglete rumpe. Hater den! Anonym poster: 67a49484dd57466ec07ac6e8634d255e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #2 Skrevet 11. mai 2013 Ingen som har prøvd? Jeg må virkelig få gjort noe med den blautekle ræva mi som er full av cellulitter. Blir mobbet av typen også, at rumpa mi er virkelig feit og stygg Anonym poster: 67a49484dd57466ec07ac6e8634d255e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #3 Skrevet 11. mai 2013 Hva med compression sportstøy, som for eksempel 2xu? Disse skal jo øke blodomløpet på lår og rumpe, ser for meg at det kanskje kan ha en ekstra effekt ift. cellulitter på disse områdene, om man først trener med slike klær da... Anonym poster: 725e79909cb438fa2f854008f3caafce
Gamerfrue Skrevet 11. mai 2013 #4 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kjenner ingen som har prøvd, men jeg har hørt at det var en undersøkelse på disse - det funker overhode ikke! MEN, det finnes jo ting du kan gjøre selv hvis du er villig til å kvitte deg med dem. Det finnes dessverre ikke så mange snarveier, som med det meste annet også. Det som funker mot cellulitter er et godt kosthold og trening som to gode enere. Videre funker det godt å drikke vann (dog jeg tviler på at du får fantastiske resultater ved bare å følge det rådet der), og å få opp blodsirkulasjonen, som kan gjøres ved skrubb og/eller veksle mellom kaldt og varmt vann når du dusjer. Jeg tror dette funker mye bedre enn ei strømpebukse som skal være griset til av koffein... 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #5 Skrevet 11. mai 2013 Jeg kjenner ingen som har prøvd, men jeg har hørt at det var en undersøkelse på disse - det funker overhode ikke! MEN, det finnes jo ting du kan gjøre selv hvis du er villig til å kvitte deg med dem. Det finnes dessverre ikke så mange snarveier, som med det meste annet også. Det som funker mot cellulitter er et godt kosthold og trening som to gode enere. Videre funker det godt å drikke vann (dog jeg tviler på at du får fantastiske resultater ved bare å følge det rådet der), og å få opp blodsirkulasjonen, som kan gjøres ved skrubb og/eller veksle mellom kaldt og varmt vann når du dusjer. Jeg tror dette funker mye bedre enn ei strømpebukse som skal være griset til av koffein... Tror du misforstår meg litt, jeg snakker om å bruke disse når man trener: http://www.xxl.no/Root/Kl%C3%A6r/Kl%C3%A6r-dame/Tights/3-4-Kompresjonstights%2C-Dame/p/1078005_1_Style Er vel ikke koffein i de der? Er vel kompresjonen som skal gi økt blodsirkulasjon. Dermed tenker jeg at man kanskje kan få en ekstra-bonus i disse områdene når man først trener. Er enig med det du sier om mat og trening, disse buksene var tenkt som en ekstra-innsats for rumpe og lår. Er forresten ikke TS. Anonym poster: 725e79909cb438fa2f854008f3caafce
Gamerfrue Skrevet 11. mai 2013 #6 Skrevet 11. mai 2013 Tror du misforstår meg litt, jeg snakker om å bruke disse når man trener: http://www.xxl.no/Ro...1078005_1_Style Er vel ikke koffein i de der? Er vel kompresjonen som skal gi økt blodsirkulasjon. Dermed tenker jeg at man kanskje kan få en ekstra-bonus i disse områdene når man først trener. Er enig med det du sier om mat og trening, disse buksene var tenkt som en ekstra-innsats for rumpe og lår. Er forresten ikke TS. Anonym poster: 725e79909cb438fa2f854008f3caafce Åh, beklager - jeg oppfattet det som at TS ønsket råd for cellulitter! Disse treningsbuksene vet jeg ikke så mye om, så jeg tror du har helt rett med at de handler om kompresjon. Det jeg tenkte på var noen bukser som var testet og skulle motvirke cellulitter. Det var koffein i stoffet, og noen andre stoffer som liksom skulle motvirke dette. Funket ikke i verden.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #7 Skrevet 11. mai 2013 Jeg leste om en hold in shorts som skulle redusere midjen, rumpa,lår og cellulitter. Men kjenner ingen som har prøvd. Jeg fikk en helt annen rumpe etter 2 barnefødsler, og kjipt når jeg ser det selv hvor stygg rumpa er. Burde fått noe fettsuging eller noe figurforming, for den er helt firkantet blitt. Prøver å trene 2-3 ganger i uka + spiser lite og sunt. Da jeg gikk ned i vekt eksploderte cellulittene Anonym poster: 67a49484dd57466ec07ac6e8634d255e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #8 Skrevet 11. mai 2013 Åh, beklager - jeg oppfattet det som at TS ønsket råd for cellulitter! Disse treningsbuksene vet jeg ikke så mye om, så jeg tror du har helt rett med at de handler om kompresjon. Det jeg tenkte på var noen bukser som var testet og skulle motvirke cellulitter. Det var koffein i stoffet, og noen andre stoffer som liksom skulle motvirke dette. Funket ikke i verden. Hørtes ut som noe lureri ja. Tanken min er iaf. at disse treningsbuksene ved å øke blodsirkulasjonen på rumpe og lår under trening kanskje også har en ekstra positiv effekt på cellulitter. Men det er bare en teori jeg har, har ikke prøvd dem selv foreløpig. Kanskje noen andre har erfaring? Anonym poster: 725e79909cb438fa2f854008f3caafce 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2013 #9 Skrevet 11. mai 2013 http://www.no.scalabiopromise.com/index.php/online-shop.html Noen prøvd disse?? Anonym poster: 67a49484dd57466ec07ac6e8634d255e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå