Gå til innhold

Lett og god kake til 17. mai?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde blitt veldig taknemlig for noen ideer til gode kaker som er lette å lage:)

Har tenkt litt på ostekake, men det er kanskje vannskelig?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pavlova?

Jeg vet ikke hva du legger i vanskelig, så vanskelig å tipse :)

Skrevet

Hadde blitt veldig taknemlig for noen ideer til gode kaker som er lette å lage:)

Har tenkt litt på ostekake, men det er kanskje vannskelig?

Takk

Ostekake er superenkelt å lage! Jeg er ikke noe særlig flink til å bake, men ostekake får jeg til :)

Skrevet

For å si det sånn, jeg baker kaker som bare er å blande sammen ingrediense og sette i ovnen. Har aldri prøvd marengs, eller ostekake-osten osv... Men har lyst til å lære!

Skrevet

Tusen takk for svar dere!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ostekake er veldig lett og lage! Og fordelen er at du kan lett lage den dagen før fordi den smaker aller best dagen etter den er laget :biggrin:

Skrevet

Noen som har en god oppskrift på ostekake som de kan dele med meg? :)

Skrevet

Pavlova er vel enkel å lage? En av de beste kakene som finnes er den jo også!

• Liker 1
Skrevet

*skjekker ut oppskrift*

Skrevet

Tusen takk!

Skrevet

Bløtkake er jo ganske enkelt da, og pynte med jordbær og blåbær.

Skrevet

Har blitt mye bursdags-bløtkaker i det siste, så jeg tror nok jeg skal finne på noe annet... men takk uansett!

AnonymBruker
Skrevet

Ostekake - enklest i verden!

Anonym poster: 6a6c8fadfc7b1c71ae33d85b3a8e85c7

Skrevet

Stemmer for pavlova jeg også! Ellers så elsker jeg sjokoladekake daa.

Skrevet

For å si det sånn, jeg baker kaker som bare er å blande sammen ingrediense og sette i ovnen. Har aldri prøvd marengs, eller ostekake-osten osv... Men har lyst til å lære!

Jeg kjenner meg igjen :P Men du må ikke undergrave dine egne evner. For om du kan slenge sammen noe er du flinkere enn meg som må følge oppskrifta slavisk :)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen :P Men du må ikke undergrave dine egne evner. For om du kan slenge sammen noe er du flinkere enn meg som må følge oppskrifta slavisk :)

Hadde en "muffinsperriode", og da ble det mye prøving og smaking. Alt fra sjokolademuffins med appelsinmarmelade i til grove muffins med fetaost og oliven... Andre kaker derimot har jeg ikke turt å ekspremitere med

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er snickers kake å lage?

Anonym poster: f04629df0df23d6f51d03235d43a0f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...