AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #1 Skrevet 10. mai 2013 Hey you Er en jente, 19. Har alltid likt og blitt forelsket i gutter, ALLTID. Men ifjor fikk jeg et "crush" på en jente. Jeg var IKKE forelska, men litt betatt. Likte personligheten hennes, fordi hun var veldig snill og omgjengelig. Og litt guttete. Har sett litt på serier, som the L word, osv. Jeg må si at jeg finner guttejenter veldig interessente, spesielt Shane. (Men har hørt at mange heterofile jenter også har blitt mo i knærne av henne, haha). Jeg ser aldri på feminine jenter som noe mer enn venninner, men synes guttejenter er spennende, fordi de kler seg som gutter, men er jenter. Litt vanskelig å forklare, hahha. Likevel ser jeg for meg både mann og barn i fremtiden. Synes ikke det nødvendigvis er feil å kose/ha sex med en jente, men det er likevel alltid MENN som fanger interessen min på gata, aldri kvinner. Føler også at det kanskje hadde vært litt "rart"/feil å kose med et menneske med pupper, haha. Jeg vil ha helst ha en stor mannekropp og kose med. Lol Noen som har noen tips? Føler ikke at jeg er bifil, men snarere hetero og litt binyskjerrig? Hva tror dere? Dette ligger og gnager litt, og er til tider litt irriterende.. Anonym poster: 9c20edfd05190a77f971c40f094c7901
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 lol Anonym poster: 57a6d4fbfe26d70893c0c60050833fcb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Mange jenter er slik, du vil sikkert finne noen å teste ut med. Det er ikke uvanlig å kun bli forelsket i det ene kjønn, men nysgjerrig på sex med det samme kjønn. Anonym poster: 42fca7165fb02cee9093b056fd2e7216
Gjest Raindrops Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Jeg blir også fort fascinert og til tider tiltrukket av jenter som kler seg veldig guttete. Det er noe med androgyniteten for min del tror jeg. Men spiller det egentlig noen rolle om du er bifil, hetero eller bare bi-nysgjerrig? Skjønner ikke helt hva slags tips du er ute etter her. Det er iallefall ingen her som kan putte deg i noen bås, det må du nesten finne ut av selv. Jeg tror ikke det er noe du trenger å tenke så mye på da. Uansett hvilket kjønn du ender opp med å bli forelsket i og dele livet med så spiller det ingen rolle så lenge du er lykkelig med det valget du tar. Får du muligheten til å ha sex med en jente du er tiltrukket av så er det vel bare å hoppe i det hvis det er det du vil. Det viktigste er å kjenne egne grenser og vite hva man selv er komfortabel med 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå