Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente på 32, separert med 3 barn. Nå har jeg truffet en gutt på 22, som er vanvittig deilig. Det hele er veldig uvant for meg, etter mange år med kun 1 partner. Ingenting har skjedd ennå, og ingenting er skrevet i kortene. Men jeg tror han liker meg, seksuelt, og jeg liker jo han også.

Noe forhold er jeg ikke ute etter, og det kan vel neppe han være heller, han vet godt om situasjonen min. Men jeg føler at han kanskje kan være en bra "rebound", jeg tror han er en god gutt generelt. Eller er det helt tåpelig av meg å tro at vi kan ha en sommerflørt og gå videre hvert til vårt når høsten kommer?

Anonym poster: 05e5f929b9081ca2f8b37ffa389c9cbf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være slem, men dette vet jeg ikke helt hvordan jeg skal si på en pen måte. Men du tenker og analyserer for mye. Nyt øyeblikket og ta ikke sorgene på forskudd! Har dere det godt sammen så nyt det! Og gled deg over å møte han igjen! :)

Anonym poster: c1ef4c7f18f2d915f43c984274add87f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

+gled deg over det dere har her og nå. :)

Anonym poster: c1ef4c7f18f2d915f43c984274add87f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har nok rett, jeg overanalyserer. Jeg er bare så redd for å såre noen. Så er det dette med alderen da, kommer man unna det?

Anonym poster: 26c31c985b2182b808de43bf3a5dc0fd

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som reagerer på aldersforskjellen her?

Skrevet

Alderen kommer nok til å bli en ting, ja. Men det gjør vel ingenting? Så lenge dere begge er fornøyde så er det vel greit?

Hvis han er enig med deg i at dere skal ha en sommerflørt og ikke tenke på noe forhold på sikt så er det vel heller ikke sånn at venner og familie blir involvert?

Bare å kose seg det. Så lenge dere er med på det begge to. At han ikke ser for seg noen fremtid med deg og bare er ute etter eventyr han også?

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Kjør på. Men syns ikke du bør ta han med til barna når han bare skal være en flørt.

Anonym poster: 72470321cbfa24709b58ecb2bb21d1f2

AnonymBruker
Skrevet

Alderen trenger ikke å ha noe å si, i hvert fall ikke når det kun er snakk om sex. Kos deg i sommer, bare ikke involver barna ;) (av egen erfaring, er gutter/menn i starten av 20-åra meget "egnet" som elskere :fnise: )

Anonym poster: 5248ad3fb4f30e07d3e82ae81a0f8cea

Skrevet

Det spørs litt hvordan dere legger opp ting...

- Aldersforskjellen er ikke noe problem i et slikt overfladisk forhold synes jeg.

Men en hel sommer med en fuck friend kan fort føre til utvikling av følelser. Lukter at noen kan bli såret om man ikke definerer grensene svært tydelig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på, men du er ikke en "jente" når du er 32 år.

Anonym poster: b670e6add6711c9ceff7a33b3deccb97

Skrevet

Kommunikasjon!

Vær åpen og ærlig nok med ham fra starten av med tanke på hva du er/ikke er ute etter, så burde det ikke være noe problem i det hele tatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viste seg at han kun var ute etter en engangsgreie. Kjenner jeg er litt skuffet, men slik er det vel å være singel igjen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...