Gjest snart medlem... Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Når du leser dagbøker her på kg, hvilken dagbok leser du først? Hvilken er interessant å følge med på, og hvorfor?
Gjest lekebøll Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Jeg leser kun Tusenfryds dagbok. Hvorfor får du finne ut selv...
Gjest Lille Solstråle Skrevet 4. april 2004 #3 Skrevet 4. april 2004 Ehh... Litt pinlig siden jeg er så ung, men jeg har alltid vært veldig opptatt av bryllup. Jentedrøm... :oops: Blir nok noen år til for min del, men det er kjempeartig å lese om planer og kjoler og kirker og hele pakka. Av dagbøkene leser jeg ofte Tex sin, hun skriver så godt, og er så innmari flink til å planlegge bryllup :-)
Rapitap Skrevet 5. april 2004 #5 Skrevet 5. april 2004 Sniker i Mie og Lea's dagbok. Har sett litt på Magnhilds og Mayamors også.
Catzy Skrevet 5. april 2004 #6 Skrevet 5. april 2004 Har aldri lest noen av dagbøkene, jeg. Ser ikke helt poenget. Catzy
Gjest Seleena Skrevet 5. april 2004 #7 Skrevet 5. april 2004 Nokre av bryllaupsdagbøkene og ¤Chanela¤ sin fast, men av og til Puff og Tristessa sine.. Kvifor? Nei sei det? Interessant å vite kva dei gjer på. Høyrest sikkert merkeleg ut....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå