AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Hei alle sammen! Jeg holder på å arrangere utdrikningslag for søsteren min, og har veldig lyst til å ha et slags rebusløp i løpet av dagen! Problemet er bare at jeg ikke er den mest kreative sjelen, så er litt tom for idèer... Noen her som har peiling på slikt? Til info blir det ikke et "utdritningslag", hehe. Hun er forresten 28 år, og er ganske sporty av seg, så hun blir nok med på det meste (litt "skitne" oppgaver går sikkert fint). Vi skal ha minibuss gjennom hele dagen, så kan gjerne være noen oppgaver on the road også. Har tenkt litt på å ha små hint her og der om hva neste aktivitet er? Men det blir kanskje litt kjedelig, jeg vet ikke. Dagen starter med champagnefrokost, og ellers skal vi faktisk på poledancingkurs (hoho!), så blir det lunsj på restaurant og senere grilling + vors/fest i et sommerhus. Blir veeeldig glad for litt hjelp! Anonym poster: 6de34d36b74d1d2bf9e19f595dbd1a71 Anonym poster: 6de34d36b74d1d2bf9e19f595dbd1a71
Gjest dette Skrevet 10. mai 2013 #2 Skrevet 10. mai 2013 Jeg har ingen egne idéer, men fant noe her: http://forum.lavkarbo.no/archive/index.php/t-51358.html quiz om husmor- ting, spørsmål om brudgommen (som han har svart på på forhånd)............ rebus med innlagte stopp på ulike plasser fra barndom og oppvekst (banndomshjemmet, den gamle rideklubben, bestevenninnen etc). Innimellom hadde vi picnic quiz, hvis bruden liker det, med bare favorittemaer slik at hun må vinne. Bl.a hadde alle fått i oppgave å skrive ned et hint om en hendelse de hadde opplevd sammen med meg og så skulle jeg fortelle hva som hadde skjedd... (bommet jeg skulle jeg drikke litt alkohol,
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2013 #3 Skrevet 10. mai 2013 Takk for svar! Har søkt mye selv, men fant liksom ikke noe særlig synes jeg. Men der var jo noen gode tips der da Får se hva jeg finner på! Ønsk meg lykke til... Anonym poster: 6de34d36b74d1d2bf9e19f595dbd1a71
cecilie85 Skrevet 10. mai 2013 #4 Skrevet 10. mai 2013 Lykke til! Høres ut som et utdrikkningslag helt etter min smak!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå