Gå til innhold

Urolig av mat.

Fremhevede innlegg

Gjest Kv84
Skrevet

Hver gang jeg har spist mat blir jeg urolig inni meg og rastløs, klarer ikke å konsentrere meg... Stressa. Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Gjest dette
Skrevet

Flaks at jeg så denne:)

Blir du ekstra stressa av enkelte matvarer? Eller er det det samme uansett hva du spiser?

Det kan høres ut som leaky gut/lekk tarm for meg (noe jeg har selv, som følge av candidaovervekst i tarmen.)

Jeg fikk ikke hjelp av de to fastlegene jeg snakket med om alle mine matreaksjoner, men på Balderklinikken i Oslo fikk jeg super hjelp. Jeg gikk til Rikard Knobel der, men kanskje andre der og er flinke. Du trenger ikke henvisning fra fastlege for å komme dit, men kanskje det er lignende kontorer med ernæringsfysiologer der du bor.

Jeg ville skaffet meg hjelp far fagpersoner :)

I tilfelle det er lekk tarm, forårsaket av candida, ville jeg sett på symptomsjekklista i bunnen av denne sida: http://www.nationalcandidacenter.com/candida-self-exams/

(tegningene der ser shabby ut, men denne siden er den mest brukervennlige jeg har funnet, og har alt samlet på en plass. Spytt-testen er omdiskutert om er pålitelig, men den kan jo være interessant å prøve ut likevel.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg har spist mat blir jeg urolig inni meg og rastløs, klarer ikke å konsentrere meg... Stressa. Hva kan det være?

For mye karbohydrater? Sugar rush?

Anonym poster: d0eb48cc3eba2fe403855b427c54672d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...