She_Leiva Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Jeg og sambo har tenkt oss ut på en liten kjæreste-tur til hovedstaden i sommer. Vi har ikke all verdens penger å rutte med og må derfor ta til takke med ett noe billig hotell. Vi har tenkt oss 5 netter på Hotell Oslo City Center. Noen som har vert der eller vet noe som vi burde vite? Det er ett 3-stjerners hotell med frokost inkludert til 3350,- Noe som er rimelig. Vi har egentlig ingen preferanser annet enn at det skal ligge i gå-avstand til Karl Johan og ha frokost på hotellet. Dette hotellet oppfyller jo disse kravene. Ellers er vi ganske åpne for det meste og ikke kresne i det hele tatt. Jeg vil bare vite om det er noe vi bør være OBS på. Kommer det mye tillegg utenom (tenker moms o.s.v)? Noen som har vert på dette hotellet eller noen som vet om noen bedre tilbud? Hvordan er det med booking av rom og alder? Jeg er 21 og han er 26. Haha, er første gang vi virkelig setter til livs ferieplaner, så jeg er ganske fersk på dette.
Tussilago_2 Skrevet 9. mai 2013 #2 Skrevet 9. mai 2013 Kjenner ikke til det hotellet, men sjekket Thon Hotel budget https://www.thonhotels.no/booking/velg-hotell/velg-rom/oppsummering/detaljer/?context=0 ser ut som om du kan få overnattingen til 3000 kr når du bor 4 netter eller mer...
She_Leiva Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2013 Kjenner ikke til det hotellet, men sjekket Thon Hotel budget https://www.thonhote...ljer/?context=0 ser ut som om du kan få overnattingen til 3000 kr når du bor 4 netter eller mer... Ooh, takk for det! Vet ikke, men jeg føler liksom at det er mye tryggere å bo på ett hotell som har kjent navn der vi på en måte "vet hva vi får".
She_Leiva Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2013 Da ble det Thon hotel Much! Takk for tips Tussilago_2! Vi fikk 5 netter for 2985,- Det vil jeg kalle ett kupp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå