Gå til innhold

Tips om fine steder i området rundt Nice?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi planlegger å fly til Nice, og leie leiebil for komme rundt i området. Er det noen som har noen tips om koselige/vakre byer i nærheten? Helst familievennlige steder. Hadde også vært fint med tips til aktiviteter/utflukter. Er det noen dyrehager eller akvarium i området?

Anonym poster: e36a04701361279ef4ffad9902a5f577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antibes og Juan Les Pins er ikke så dumt, MYE bedre strender der enn i Nice. Og så er jo ikke Monaco og Monte Carlo langt unna heller.

Skrevet

Antibes og Juan Les Pins er ikke så dumt, MYE bedre strender der enn i Nice. Og så er jo ikke Monaco og Monte Carlo langt unna heller.

Og så synes jeg Cannes er fin :)

Skrevet

Antibes er fantastisk!

AnonymBruker
Skrevet

Mange nudiststrender rundt Nice. Mye fint å se på der.

Anonym poster: 16c06834a13af3d51dd8500867d9db89

Skrevet

Eze er vidunderlig fint - middelalderby oppe på fjellene, og det er også en fin gåtur rundt Saint Jean Cap Ferrat.

Hadde også vurdert en tur til Monaco.

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg syns Monaco er overvurdert, men det er min mening da. Er liksom ingenting å gjøre der, også er det ikke spesielt fint. Mine favoritter er St Raphaêl, Villefranche, St Tropez. Er noe som heter Aquasplash i Antibes (sikkert gøy for barna):

http://www.marineland.fr/

AnonymBruker
Skrevet

Enda en stemme for Villefranche. Det er ikke så mye attraksjoner der, men det er uten tvil den peneste landsbyen jeg har vært i.

Anonym poster: 80f5f2643e275e32113f43bbe6093341

Skrevet

Jeg er veldig glad i byene litt lenger vest - Cassis, Bandol og Sanary, ellers er det jo veldig fint i byene inn i landet, for eksempel: Arles, Aix en Provence og Avignon.

Her finner du en del info på norsk: http://www.ferieiprovence.no/

Stine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...