Gå til innhold

Kan gutter pule hvem som helst(jenter)?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at gutter er kåte hele tiden,

og puler hvem som helst med fitte mellom beina?

Slik at den styggeste jenta kan få den kjekkeste gutten, bare som en ONS fordi gutter puler hvem som helst?

Jeg er genuint nysgjerrig på dette,

fordi da kan jeg i teorien få pult hvem gutt jeg vil, ikke sant?

spesiel på fester og slikt?

Anonym poster: b7928fbbaf375af091c8a36290273a05

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen gutter er kanskje slik, men langt fra alle.

Anonym poster: 86136eb3297a787d451c0a3c90521ec6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, gutter flest er konstant tikkende sexbomber, knusedesperat etter å få fitte mellom beina.

Og de puler jo helt klart hvem som helst. De fleste jenter gjør jo det og da.

Anonym poster: 6e5ad04ef9121c0990b33bcfb1707ac2

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan score ganske høyt over ditt eget utseende, men gutta prøver seg på de peneste først så du er avhengig av at de ikke sier ja.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonym poster: 407587bd8783b591f30619d7c5a1426c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er svaret mitt. Spesielt på fester, utesteder ol. Når selv damer med heroknekk i bena kan tjene penger på kroppen sin burde det være en smal sak for deg å få en kar med ølbriller på kroken.

Anonym poster: a257ed53b5845752d199fa41384f128a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er genuint nysgjerrig på dette, fordi da kan jeg i teorien få pult hvem gutt jeg vil, ikke sant?

spesiel på fester og slikt?

Du får prøve ut hypotesen din på neste fest, så vil du fort på svar på om den er riktig. :kristin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er svaret mitt. Spesielt på fester, utesteder ol. Når selv damer med heroknekk i bena kan tjene penger på kroppen sin burde det være en smal sak for deg å få en kar med ølbriller på kroken.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg er ikke slik. Jeg får avsmak av folk som ikke kan oppføre seg, og det er mange pene som ikke kan det. Var en i går som var helt idiot, hadde så lyst å be hun holde kjeft, men kunne ikke det for da hadde jeg blitt slaktet av venninnene :P

Så nei, jeg har ikke sex med alt som går, bare med de jentene jeg liker.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Gjest Martin
Skrevet (endret)

s

Endret av Martin
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Generelt nei, men har vi kjørt burugle-fredag så må man lempe litt på kravene. Samme hvis man kjører konkuranse om å ha pult mest mulig jente i kg over et visst tidsrom, så må man også jukse litt.

Anonym poster: 12d8b83a24803fab8a4b9f26d9ed76db

Gjest Elissima
Skrevet

Så klart de gjør. Menn klarer jo ikke tenke på noe annet enn å få tømt seg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen tar hva som helst, noen gjør det ikke. Det er individuelt.

Alt i alt er gutter utvilsomt mer villige enn jenter, men det innebærer ikke at samtlige gutter i verden hadde sagt ja til samtlige jenter i verden.

Anonym poster: bffd7687849f39cd65d460caad7a1c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan nok ikke få pult hvem du vil nei, selv om det er en gutt. Ikke alle er like desperate, ikke alle er ute etter sex på fest og noen er så kjipe at de ikke finner deg tiltrekkende nok. Det er hardt liv.

Anonym poster: 0099cec1fcd0c6b059128fcb8cd7eb31

Skrevet

Etter mitt syn nei. Men at du som dame får deg nesten uansett er jeg rimelig sikker på, men det betyr ikke at en gutt/mann feier over hva som helst. (om du synes det hørtes selvmotsigende ut, les det en gang til)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er i et forhold nå, men kravene har veldig mye å si i forhold til hvor lenge det er siden sist jeg har hatt sex, og dermed hvor gira jeg er på det. Ei "heldig" jente som kanskje har noen kg for mye og et ikke spesielt pent ansikt kan dermed få napp om det har gått dårlig på sjekkefronten i det siste.

Har jeg en knullepartner og blir servert jevnlig er jeg rimelig mettet, og lar meg kun friste om jentene er ganske pene.

Endret av Eriks
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Generelt nei, men har vi kjørt burugle-fredag så må man lempe litt på kravene. Samme hvis man kjører konkuranse om å ha pult mest mulig jente i kg over et visst tidsrom, så må man også jukse litt.

Anonym poster: 12d8b83a24803fab8a4b9f26d9ed76db

Seriøst? Hvordan finner du ut hva folk veier? :jolie:

"Halla. Hva veier du?"

"Syttifire, hvordan det?"

"Vil du ha sex?"

Anonym poster: 0d33f0554daba60cbfe8cbba79eda790

• Liker 1
Skrevet

Badevekt i baklomma selvsagt. Bruk nå fantasien ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter mitt syn nei. Men at du som dame får deg nesten uansett er jeg rimelig sikker på, men det betyr ikke at en gutt/mann feier over hva som helst. (om du synes det hørtes selvmotsigende ut, les det en gang til)

Leste 20 ganger. Skjønte ikke :/

Anonym poster: b7928fbbaf375af091c8a36290273a05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...