AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #1 Skrevet 9. mai 2013 Det skal sies at jeg ikke har fått påvist katarr, men legen min mente jeg har det (da jeg var der ifb med noe annet). Skal tilbake snart og ta opp igjen tråden. Imens prøver jeg å holde meg unna fy-fy som alkohol og altfor mye mat. Kaster opp av alkohol. Det varierer veldig hvordan magen er, men er stort sett veldig oppblåst/øm og jeg kjenner det fort i ryggen. Noen som har efaringer med at de blir verre/bedre av trening? Mener ikke å løpe en maraton, men vanlig aktivitet som 1 times gåtur, styrketrening og litt løping? Vært mye i ro pga generell dårlig form i det siste, men må prøve å få opp dampen igjen nå. Tåler magen det? Anonym poster: 288d6524f40fae5abdec72aed6497d67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå