Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag begynner jeg på detoxen min.

Akkurat nå er det ikke så gale, da dette er normalt foreløpig. Det er når kvelden kommer kroppen merker at det mangler noe, som vanligvis har blitt enten konsumert eller inhalert hver dag i snart 2 år.

Det er det i dag det vil bli verst.

Så på de 2 - 3 første dagene vil den største omstillingen foregå, men deretter vil det begynne å gå greit igjen. Etter 1 uke vil jeg være ca 98% nyktern igjen og etter 2 uker, er jeg så godt som tilbake. Derfra og ut vil jeg ikke merke stort til det lengre, men kroppen vil nok bruke en 10 uker til for å kvitte seg med alle spor. Det forplantes i fettvevet og et lengre bruk over tid vil således ta lengre tid å sile ut.

Det er bare hasj det er snakk om da, så jeg er jo ikke avhengig i den forstand.

Men kroppen har jo naturligvis gjort det til en vane, så når det plutselig stopper så vil det jo bli lagt merke til.

Jeg har en stund sett for meg en hvit måned i den nærmeste fremtiden, så det er egentlig ikke noen dårlig idé å gjøre dette nå.

Men det er den overgangen. Når kaldsvetten trår inn, irrasjonelle tvangstanker kan vise seg og rastløsheten river i meg og skriker etter oppmerksomheten.

Dette skal bli gøy.

Anonym poster: ca5874452c016dbf0bfa3bd1b6aef8f1

Videoannonse
Annonse
Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Detox = 'Detoxification, the process, real or perceived, of removing toxins from the body'.

Rotet meg inn på singelforumet, fordi jeg ér singel. Og hva om nettopp det jeg skriver om er avgjørende, både for min egen og andres del ?

Og takker!

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Detox = 'Detoxification, the process, real or perceived, of removing toxins from the body'.

Rotet meg inn på singelforumet, fordi jeg ér singel. Og hva om nettopp det jeg skriver om er avgjørende, både for min egen og andres del ?

Og takker!

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke lett å vite at du er singel. Mulig jeg bommet på betydningen av; hvit måned.

For noen er det alltid uaktuelt å innvolvere seg med noen som har blitt avhengig av et rusmiddel. Klarer du å slutte å røyke hasj og leve et sunt liv å lære av hva du gjorde, så bør du ha meget gode sjanser på partnermarkedet.

Mulig. Håper betydningen av en en hvit måned er forståelig nå da.

Det er mange som tar seg slike i ny og ne, hvor de gjerne kutter ut alkohol, koffein, mye sukker, osv.

Noen ganger et halvt år og. For å finne veien tilbake til utgangspunktet, hvor man igjen har et klart og rent sinn.

Jeg synes også at det burde være noe uaktuelt å involvere seg med noen som er avhengig av et rusmiddel. For av min erfaring, får man da ikke like god kontakt med sine egne følelser, selv om man observerer at de eksisterer og kan kjenne på dem i små øyeblikk om gangen. Og empati kan være en falsk følelse, da en selv ofte er langt mer virkelighetsfjern sammenlignet. Og det er også så lett å ty til likegyldighet, da dette er verken positivt eller negativt og således foretrukket, fordi en kan stole genuint på det.

Og vi får håpe på det. Hadde vært kjekt med en partner, til en forandring. :)

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...