Gå til innhold

Ny vibrator som lukter ille :S

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk en vibrator i gave av typen. Vet at den ble kjøpt ny og han har ikke brukt den, bare så det er sagt.

Men da jeg pakket den opp, så har den en svak eim av.. æsj. Altså, ikke gummi eller noe sånt, men regelrett æsj. Men bare den øverste halvdelen! Kan butikken ha solgt en BRUKT vibrator eller pleier de å lukte ekkelt?

Spør fordi jeg aldri har hatt noe slikt før, så jeg aner virkelig ikke hva som forventes. Det har også gått såpass lang tid siden den ble kjøpt (har vært pingle og ikke turd å prøve den), så å gå tilbake til butikken duger heller ikke.

Anonym poster: a55ce1c2a04c4f3abd6def415583d0d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kondomeriet har jo orgasmegaranti, dvs om produktet ikke funker, får man returnere det. Jeg lurer på hva de gjør med produktene de får i retur............

Anonym poster: 705a2255fcf982900dd32835e6d679ce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kondomeriet har jo orgasmegaranti, dvs om produktet ikke funker, får man returnere det. Jeg lurer på hva de gjør med produktene de får i retur............

Anonym poster: 705a2255fcf982900dd32835e6d679ce

Ja... Det var det jeg også tenkte på. :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

kast den! så ekkelt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er den laget av da? Enkelte litt billige utgaver lukter ille når de er ny, spesielt sånne plast-jelly. Silikon eller hardplast pleier ikke å lukte noe. Men hvis den lukter gammel surmus ville jeg ikke ha brukt den.

Anonym poster: 7c59e7a285173516bcd3dce30d374066

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ekkelt lukter den? Som hen over sa; det er normalt at enkelte stoffer lukter litt jævlig. Men om den lukter gammel fitte ville jeg returnert den.

Anonym poster: 63e83a417908f35847fe6845d29dda56

AnonymBruker
Skrevet

Hva er den laget av da? Enkelte litt billige utgaver lukter ille når de er ny, spesielt sånne plast-jelly. Silikon eller hardplast pleier ikke å lukte noe. Men hvis den lukter gammel surmus ville jeg ikke ha brukt den.

Anonym poster: 7c59e7a285173516bcd3dce30d374066

Det er nok en ganske billig variant, ja. Men i og med at det bare lukter av øverste delen så kan det vel ikke være plasten i seg selv.. :glare:

AnonymBruker
Skrevet

Fant dette hos kondomeriet.

Hva skjer med leketøyet?

Alle leketøy som har komme til oss via orgasmegaranti eller reklamasjon blir kastet umiddelbart og sendt til miljøvennlig destruering. På den måten kan vi være helt sikre på at ingen av leketøyene kan havne for omsalg, og du har en garanti for at du får et nytt leketøy når du handler hos oss.

AnonymBruker
Skrevet

De kaster de produktene som kommer inn igjen, når folk vil reklamere på orgasmegarantien.

Og går det ikke å bare vaske den da? Kjøpte du ikke rensemiddel til den i samme slengen?

Anonym poster: ea00b6381d8bab84cedc1f1bd5ddca2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...