Gå til innhold

Sko som kipper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen veldig fine høyhelte sko som jeg gjerne vil bruke.

De passer helt perfekt nede ved tuppen på foten. Har prøvd samme sko i mindre størrelse, og det ble for trangt der fremme. Kunne ikke hatt en annen størrelse med andre ord.

Dessverre kipper skoene uansett. Det er akkurat som om jeg har for liten/smal hæl. Har dette problemet med de fleste høyhelte sko. Finner aldri noen som passer bakerst.

Noen som vet om noen gode kippekapper som gjerne fyller ut litt? Eller om noen har andre triks på lur?

Kjøpte noen kippekapper i en skobutikk en gang, men de hjalp ingenting.

Anonym poster: 6e3dfa04c906f1e768844a8fc5ce1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ca 10 par med pumps som kipper. Alle har videt seg ut. Noen kan jeg bruke dobbel kippekappe i. Noen kan jeg legge en halvsåle i tuppen + kippekappe + bomull i tåa. Det er håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som funker her er å presse seg ned i en størrelse mindre.

Gjør skoen litt større ved hjelp av varm luft fra hårføner (varmer opp skoen med foten oppi, tøyer, bøyer og vrir. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par nude pumps. De føste jeg kjøpte i den fargen. De kostet nesten 1000 kr og er mine favorittpumps. De var for små da jeg fikk dem og vonde å gå på. Nå er de alt for store og de glipper enda jeg bruker dobbel kippekappe og bomull i tåa....... De er i skinn og skinn vider seg jo enda mer en kunstskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...