Gå til innhold

Har lyst,men sliter litt!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger sårt litt råd om hvordan utrykke ovenfor mannen at han må bli flinkere med hygienen...! Han elsker oralsex, men jeg gir ikke så ofte som før ettersom han ikke dusjer så ofte..han jobber offshore,å da skjønner jeg at han godt kan gå med to-tre dagers mellomrom uten dusj,men det er veldig synd at han er begynt med det hjemme også... Jeg er ikke så keen på å "vaske" staken for ham..:/ han maser ikke om oralsex,men jeg vet at skulle ønske at jeg gjorde det oftere. Nå går jeg rundt og er redd for at han kanskje tror at jeg bare er blitt "lat", men sannheten er jo at jeg godt kunne gjort det oftere om han i det minste kunne vaske seg først..han shaver seg ikke(noe jeg ikke ønsker heller),så lukten setter seg jo,og da blir det rett og slett bare kvalmende...kommunikasjonen kunne absolutt vært bedre, men jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til ham uten at han skal bli fornærmet.. Det er ikke sånn at han lukter ellers, kun der nede..å etter 2-3 dager uten å ha vasket seg der er det vel ikke så rart at jeg ikke synes det er spesielt innbydende..

Regner med denne problemstillingen har rammet flere,så jeg håper noen har noen gode tips til meg!;)

Har selv vurdert å ta han med i dusjen feks,men den er så trang..blir vanskelig. Har også prøvd å gi ham hint ved at jeg kaster meg over ham etter han har dusjet,men han skjønner ikke den heller. Vil si det så skånsomt som mulig!:)

Anonym poster: 09f01ac640788791af5570b3549c49b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som om kvinner er noe bedre... -.-

Anonym poster: b9d418d20c93a4fd881df866bf0412cd

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Hva andre kvinner gjør kan ikke jeg ta stilling til. JEG passer på hygienen,og slipper han ikke til før jeg har vasket meg. Å ettersom jeg ikke gjør det,skulle man nesten tro at han visste hvor viktig hygiene der nede er for meg. Høres ut så du har hatt dårlige erfaringer,og det er trasig for din del. Er vel vanskelig å unngå når det finnes så mange forskjellige mennesker.

• Liker 6
Skrevet

Som om kvinner er noe bedre... -.-

Anonym poster: b9d418d20c93a4fd881df866bf0412cd

Det handler ikke om kjønn, det handler om hver enkelt individ.

Til deg ts, så synes jeg det beste ville vært å bare si det rett ut. Du kan jo si at du liker bedre å gjøre det når du vet han er helt ren. Hva skulle være rart med det egentlig? Etter en dag eller to så blir man jo litt svett både her og der.

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Du kan manipulere ham litt. Når han er i dusjen eller samme dag som han har dusjet så kan gi ham en uoppfordret blowjob. Dermed vil han forbinde dusjing med oralsex og vil dusje oftere. Litt sleip er det lov til å være.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar:) problemet er bare det at eg tror han er av typen som ikke bryr seg så mye om det,verken med meg eller ham selv. Det er ikke så farlig for hans del om jeg har gått en hel dag uten å vaske meg liksom..så han tenker vel ikke så nøye over det når det gjelder ham selv heller. Men han vet at jeg ikke liker å la ham gjøre det før jeg har vasket meg,og det har vært mange gangee der jeg har måttet si det direkte: at jeg ikke klarer at han skal ta på meg der eller slikke før jeg har vasket meg,rett og slett fordi jeg syns det er ekkelt:/ å tror du har rett..er vel ingen forfinet måte å si det på...

AnonymBruker
Skrevet

Beklager masse skrivefeil:/ mobil + skrive fort = error..

-ts-

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen slemme måter å si det på da? Annet enn rett ut? "Hopp i dusjen først!" Hehe.

Også synes jeg du burde få la ham barbere seg så mye han vil, dette er jo ikke opp til deg da.

Han kan ta i mot forslag, men til syvende og sist, så er det hans kropp.

Utover det, kan du jo kanskje prøve å foreslå at han tar en dusj for dagen da, når han er med deg.

Anonym poster: 401358755d900c0c458958d25bdeb5ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar:) problemet er bare det at eg tror han er av typen som ikke bryr seg så mye om det,verken med meg eller ham selv. Det er ikke så farlig for hans del om jeg har gått en hel dag uten å vaske meg liksom..så han tenker vel ikke så nøye over det når det gjelder ham selv heller. Men han vet at jeg ikke liker å la ham gjøre det før jeg har vasket meg,og det har vært mange gangee der jeg har måttet si det direkte: at jeg ikke klarer at han skal ta på meg der eller slikke før jeg har vasket meg,rett og slett fordi jeg syns det er ekkelt:/ å tror du har rett..er vel ingen forfinet måte å si det på...

Det er jo ikke noe galt med å si det rett ut? Du kan jo si at om han hopper i dusjen så venter du på soverommet (eller annen plass) når han kommer ut igjen?

Anonym poster: db5310ac9167a71b53857d0689c304c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen slemme måter å si det på da? Annet enn rett ut? "Hopp i dusjen først!" Hehe.

Også synes jeg du burde få la ham barbere seg så mye han vil, dette er jo ikke opp til deg da.

Han kan ta i mot forslag, men til syvende og sist, så er det hans kropp.

Utover det, kan du jo kanskje prøve å foreslå at han tar en dusj for dagen da, når han er med deg.

Såklart er det helt opp til ham om han vil barbere seg eller ikke, det jeg mener er at det spiller ikke noen rolle for meg om han lar være. Hadde han gjort det ville det vært ok det også,det påvirker ikke meg på noe vis. I verste fall hadde jeg kanskje hatt trøbbel med å holde meg alvorlig siden menn uten hår der nede ser merkelig ut i mine øyne,men det hadde ikke utgjort noen forskjell ang oralsex for min del:p

• Liker 1
Skrevet

Ta ned deg Dr Greve og typen i dusjen og vask han ren og gi han en fantastidk opplevelse...?

Skrevet

"Jeg synes oral er lettest etter man har dusjet"... Ok, det var en vanskelig nøtt, det her... :fnise:

Skrevet

Vet du hva, det er det som er så innmari fint med gutter: hvis du fornærmer ham ved å be ham om å vaske seg først, kan du være nesten sikker på at han tilgir deg under en blowjob etterpå!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Såklart er det helt opp til ham om han vil barbere seg eller ikke, det jeg mener er at det spiller ikke noen rolle for meg om han lar være. Hadde han gjort det ville det vært ok det også,det påvirker ikke meg på noe vis. I verste fall hadde jeg kanskje hatt trøbbel med å holde meg alvorlig siden menn uten hår der nede ser merkelig ut i mine øyne,men det hadde ikke utgjort noen forskjell ang oralsex for min del:p

Okay, godt å høre at det ikke spiller noen rolle om ham vil la være da.

Du sier det ville vært merkelig, men det er vel bare pga vaner og tidligere erfaringer? Og skulle en slite med å holde seg alvorlig, så får man ta hele seansen med en god latter da vel. :) Og det er jo ikke nødvendigvis helt UTEN hår, men det er ikke akkurat ufrisert heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å hoppe i dusjen sammen først og begynne kosen der? Alltid en slager.

Om han ikke vil det så må man jo bare si det rett ut hvis ingen andre hint går inn. Renslighet ved all sex er en selvfølge.

Hilsen mann.

Anonym poster: aef511c5995513923d440ab0b5058df0

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg vet ikke om kvinner er dårlige på hinting eller om menn er dårlig på å ta hint, men som regel er den eneste tingen som fungerer å si det rett ut. Selv om jeg skjønner det er vanskelig å fortelle typen sin noe som kanskje får han til å føle seg ekkel.... "jeg foretrekker å suge deg når du er nydusjet"

Anonym poster: ed8eace2b42e32269cda9befa0a716fc

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fortsatt vere spontan med å gi blowjob, selv om du krever renslighet. Bare si; nå vil jeg gi deg en blowjob, så gå og vask deg først. Tenk deg overraskelsen, og det at han kan glede seg mens han "forbereder" seg. Vi har en slags forståelse på det hos oss. Om han er nydusjet kan han spør om å få, viss ikke må han gå og vaske seg først...

Anonym poster: 702a50ebf0cb6da0362842901f4471ab

AnonymBruker
Skrevet

Gi spontant en blowjob. Når det lukter og smaker ille så gir du bare klar beskjed om at dette er ekkelt og at du derfor slutter. Noen ganger med klar tale og han har nok skjønt tegninga.

Jeg har selv gitt mannen beskjed om å ta seg en ekstra vask. Gjør meg ingenting.

Anonym poster: 87f48666cd880ab412e8d3375c8f7e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...