Cid Skrevet 14. april #11421 Del Skrevet 14. april Farlig å fise Da er jeg i livsfare i så fall 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. april #11422 Del Skrevet 17. april Hvordan får jeg mannen til å sette pris på meg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. april #11423 Del Skrevet 18. april Hva driter du i? 🚽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lord Friendzone Skrevet 18. april #11424 Del Skrevet 18. april Hvem har skutt gullkalven når rentene var historisk lav ? Moses!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 19. april #11425 Del Skrevet 19. april Klokken tikker og han er ikke klar - Samliv og kjærlighetsrelasjoner - Kvinneguiden Forum Feil Det heter klokken tikker, tiden går. Gjensidige består Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. april #11426 Del Skrevet 20. april Forslag på meny til 70-årslag Du får spørre laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 30. april #11427 Del Skrevet 30. april Er det normalt å ikke jobbe i Finnmark? For de aller fleste av oss så blir det rett og slett for langt å pendle. Så ja, jeg tror du kan gå ut fra at det ikke er spesielt vanlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. april #11428 Del Skrevet 30. april (endret) Nymerïa skrev (22 minutter siden): Er det normalt å ikke jobbe i Finnmark? For de aller fleste av oss så blir det rett og slett for langt å pendle. Så ja, jeg tror du kan gå ut fra at det ikke er spesielt vanlig. Eller for å si det på en annen måte. De aller fleste jobber ikke i Finnmark, men helt andre steder i verden, så jeg vil anta at det er ganske normalt, ja. Endret 30. april av Susan Sto Helit Måtte presisere tydeligere. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. mai #11429 Del Skrevet 2. mai Noen som har prøvd rema sine nye bleier? Nei, jeg sluttet med bleier for 46 år siden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #11430 Del Skrevet 2. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (11 minutter siden): Noen som har prøvd rema sine nye bleier? Nei, jeg sluttet med bleier for 46 år siden. 31 her 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 2. mai #11431 Del Skrevet 2. mai 3 minutter siden, Cid said: 31 her 😂 Kanskje vi ramler utpå igjen om 30-40 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #11432 Del Skrevet 2. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (23 minutter siden): Kanskje vi ramler utpå igjen om 30-40 år. Finnes en kultur i andre land hvor voksne mennesker bruker bleier 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mai #11433 Del Skrevet 3. mai Kanskje det var Sandra Borch som tok den? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. mai #11434 Del Skrevet 3. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (13 timer siden): Kanskje vi ramler utpå igjen om 30-40 år. Ja, da er det på'an igjen med up and go 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mai #11435 Del Skrevet 3. mai FrankDrebin 2 1/2 skrev (15 timer siden): Noen som har prøvd rema sine nye bleier? Nei, jeg sluttet med bleier for 46 år siden. Nå skryter’u fælt Frankie! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 3. mai #11436 Del Skrevet 3. mai 16 hours ago, Cid said: Finnes en kultur i andre land hvor voksne mennesker bruker bleier 😅 Ja, hver sin lyst. 2 hours ago, Honey Dew said: Ja, da er det på'an igjen med up and go 😁 Jepp, throwback. xD 1 hour ago, Frøkenfryden said: Nå skryter’u fælt Frankie! 😂 Trenger det av og til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 4. mai #11437 Del Skrevet 4. mai Hvordan holder du hårene borte fra ansiktet Bruker hårstrikk og eventuelt en hårklype eller hårspenne. Hårbøyle eller hårbånd kan også være et alternativ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. mai #11438 Del Skrevet 4. mai Lange flate ballær er ille bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #11439 Del Skrevet 5. mai jukkapalme skrev (2 timer siden): Lange flate ballær er ille bra! Ballerina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. mai #11440 Del Skrevet 11. mai Erfaring med Svarttrost? Er det trygt? - Data, spill og teknologi - Kvinneguiden Forum Svarttrosten er en vennlig fugl, ingenting å bekymre seg over 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå