Gjest Inggolf Skrevet 27. november 2013 #641 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor ofte vanne julestjerne i koblingen stikkontakt-støpsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 27. november 2013 #642 Del Skrevet 27. november 2013 Bønner og promp Vet ikke helt, men er det ikke litt blasfemisk å fise i vei når man ber aftenbønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 27. november 2013 #643 Del Skrevet 27. november 2013 Gravid? Jepp, ved den hellige ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 28. november 2013 #644 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Hva vasker du gulvene med ? - tannbørste , seff ! Endret 28. november 2013 av LittDiva 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 28. november 2013 #645 Del Skrevet 28. november 2013 Meland kommune, kan man bo der? Nei, erru gæærn, det er helt umulig! Ingen bor der! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 28. november 2013 #646 Del Skrevet 28. november 2013 Hvor mye kan man tjene på hobby? Max et par-tre kroner tipper jeg.. Det er liksom ikke så vanskelig å få tak i en hobby selv, så derfor kommer nok ingen til å gidde å kjøpe den av deg dersom du setter prisen for høyt. Om du kjøper en hobby og selger den i en situasjon hvor det ikke er mulig å komme til en butikk selv på en stund, for eksempel i lunsjpausen på jobben eller på en lengre flytur, så kan det kanskje være mulig å tjene opp til 20 kroner. Men det er forutsatt at personen er skikkelig sjokoladesjuk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 28. november 2013 #647 Del Skrevet 28. november 2013 Hvordan "pakke inn" weekendtur? Godt spørsmål. Jeg ser for meg at vanlig gavepapir og teip kanskje ikke holder, så du må vel kanskje finne tak i ei veeeldig stor eske. Jeg mener, skal du ha både et fly, en øy, noen restauranter, ei strand, og lignende oppi der, kreves det jo litt plass. Du trenger ei ganske stor sløyfe på den pakken, vil jeg tro. julegaver med dårlig råd? Ja, du får melde julegavene på Luksusfellen. Hvor langt kan jeg være på vei? Hvor langt har du gått? Har du gått 2 km, vil jeg tro du er 2 km på vei. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 29. november 2013 #648 Del Skrevet 29. november 2013 "Fire måneders grøt" ....er ganske gammel grøt. Ikke noe jeg ville ha servert som lørdagsmiddag, tror jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 29. november 2013 Forfatter #649 Del Skrevet 29. november 2013 Tigerstaden jentene - ærlige om penisstørrelse. Hallo! Hvor vanskelig kan det være å være ærlig om penisstørrelsen sin når man er dame? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trapp Skrevet 29. november 2013 #650 Del Skrevet 29. november 2013 "Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder" ...om flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 29. november 2013 #651 Del Skrevet 29. november 2013 Sykepleier voldtok pasient, ble nordmann. Terskelen for å få norsk statsborgerskap er jaggu ikke høy for tiden 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. desember 2013 #652 Del Skrevet 1. desember 2013 Tar folk som sitter i kassen penger? Slett ikke, vanligvis gir folk dem penger frivillig og uten å kny. Det forekommer svært sjelden at butikkpersonalet må ta pengene til folk med tvang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #653 Del Skrevet 1. desember 2013 -Har ikke plass til sofa - hva kan jeg bruke istedenfor? Stol. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 1. desember 2013 #654 Del Skrevet 1. desember 2013 skrives måneder med stor forbokstav? - Nei, men ordet på begynnelsen av setningen gjør det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #655 Del Skrevet 1. desember 2013 -Hva kan konsekvensa av å playe bli? Du mente pløye nå, eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #656 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) -Norge er på tredjeplass på asyl-innvandring Eh. Jaha. Gratulerer? Eller er det "Ut med trenern'!"? Nå ble jeg litt usikker her, må jeg innrømme. Hvem er egentlig på landslaget vårt i asyl-innvandring? Edit: Hvilket land er det forresten vi vandrer inn i under dette mesterskapet? -Enkel oppskrift på urtesalt? Salt. Pluss urter. Endret 1. desember 2013 av Tøytigern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #657 Del Skrevet 1. desember 2013 Nårr kåmmer påsten? Dt lurrer jej ågså på, årdbåken kan ikke kåmme fårt nåk! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #658 Del Skrevet 1. desember 2013 -Norge er på tredjeplass på asyl-innvandring Eh. Jaha. Gratulerer? Eller er det "Ut med trenern'!"? Nå ble jeg litt usikker her, må jeg innrømme. Hvem er egentlig på landslaget vårt i asyl-innvandring? Edit: Hvilket land er det forresten vi vandrer inn i under dette mesterskapet? -Enkel oppskrift på urtesalt? Salt. Pluss urter. mulla Krekar må jo være kaptein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 1. desember 2013 #659 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen som har hatt spiserørbetennelse? Neeeehei, du er den første i hele verden. Ever! er vi fornøyde med underlivet vårt? Visste ikke at det å like underlivene til folk er en gruppeaktivitet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 1. desember 2013 #660 Del Skrevet 1. desember 2013 mulla Krekar må jo være kaptein! Ville det ikke vært rimelig å anta at vi ville ligget på førsteplass dersom vi hadde han på laget? Jeg mener.. Hvis noen er dreven i dette så må det jo være han. Nei, huff. Glem den. Stryk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå