Gjest Blubberella Skrevet 26. mai 2013 #41 Del Skrevet 26. mai 2013 hvordan formidle at vi ikke ønsker at barn følger med i bryllupet? Si det for svarte. Og klarer du ikke si det, så får du stappe unger i dokurvene. Ser for meg invitasjonene: "Barn som blir medbragt på tross av våre ønsker blir stappet i dokurver og utlevert ved utgangen på tur hjem" 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 26. mai 2013 #42 Del Skrevet 26. mai 2013 YESS! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. mai 2013 #43 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jeg får helt allergisk anfall av språkbruken til en del folk her. De hender at jeg kommenterer det, men som oftest prøver jeg å holde irritasjonen tilbake. Skrivefeil er greit nok, det kan skje for mange, men det er bruken av en del ord jeg irriterer meg over All bruken av -ish gjør meg helt sprø! Det virker som et hvert ord kan få et "Ish" slengt etter seg. Jeg irrterer meg også alle som skriver nippler når de mener brystvorter. En nippel er noe som sitter på et sykkelhjul! Denne setningen fristet veldig til et flåsete svar, men jeg valgte å la være. "Fortell stalker-ish historier, ting du har gjort for og imponere en du har hatt en crush på, og andre "teite" ting du har gjort!" Jeg driver hverken med stalking eller ishing, og har heller ikke hatt crush på noen. Derimot har jeg vært både forelska og betatt, og har noen ganger oppført meg teit på grunn av det. Endret 26. mai 2013 av Perelandra 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 26. mai 2013 #44 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva har dere på veggene i huset? Hovedsaklig maling og tapet, men også noe panel og flis. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 26. mai 2013 #45 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva skal jeg servere spekeskinke med? Gaffel. Hva ellers? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 27. mai 2013 #46 Del Skrevet 27. mai 2013 "Liker kvinner i det hele tatt peniser?" Nei, det er en uting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 27. mai 2013 #47 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen som bor i Asker? Garantert... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 28. mai 2013 #48 Del Skrevet 28. mai 2013 Han smilte og sa hei, er han interessert? Ohh crap, om det er tegnene på at man er interessert i noen er jeg muligens interessert i de fleste jeg møter i løpet av en arbeidsdag! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 28. mai 2013 #49 Del Skrevet 28. mai 2013 Hjelp! Nynorsk-setninger. Uff, de er skumle altså, når du ser dem så må du løpe som bare faen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjoldmøy Skrevet 28. mai 2013 #50 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva gjør jeg hvis jeg er gravid? Får barn, antar jeg. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #51 Del Skrevet 28. mai 2013 Må jeg kalle kjæresten min noe? - Nei, det holder å skjelle ham ut uten kallenavn! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 28. mai 2013 #52 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Kjekke menn: Er ikke kg mennene kjekk nok? Jaja.. Er dette ett et positivt, negativt eller nøytralt svar? Hva er dette svaret? Feil å betale for hennes silikoninnlegg? Em, ja? Jeg dumpet min beste venninne... Var dere kjærester? Hva er greia.. På rett side av sengen He? Er det bedre å ligge på venstre siden? Endret 30. mai 2013 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 29. mai 2013 #53 Del Skrevet 29. mai 2013 "Han smilte og sa hei, er han interessert?" Ja, å smile og si hei er den internasjonale koden for "la oss gifte oss her og nå og få fem barn." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 29. mai 2013 #54 Del Skrevet 29. mai 2013 Han smilte og sa hei, er han interessert? Ohh crap, om det er tegnene på at man er interessert i noen er jeg muligens interessert i de fleste jeg møter i løpet av en arbeidsdag! Oops, du kom meg i forkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 29. mai 2013 #55 Del Skrevet 29. mai 2013 "Hva synes dere om dette navnet....?" - Det er jævlig stygt og barnet kommer til å bli mobbet på skolen, det skjønner vel alle?! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wilmap Skrevet 29. mai 2013 #56 Del Skrevet 29. mai 2013 babyen roper hele tiden ehhhh, det er en baby, hva hadde du forventet at den skal sitte stille å ikke si et ord 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #57 Del Skrevet 29. mai 2013 Anal tarm sex - Javel, jammen da så.....akkurat...... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 29. mai 2013 #58 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Til Jåledamene - Hvordan gjør man det når man er gravid? - Bare å sparkle, og peise på det. Endret 29. mai 2013 av Cordelia 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglen Skrevet 30. mai 2013 #59 Del Skrevet 30. mai 2013 "Hva er vitsen med å lyve om to år"? Sannelig om jeg vet. Hva et vitsen med å lyve i dag, da? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 30. mai 2013 #60 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hvordan bevare kjærligheten best mulig? Fang den på glass sammen med litt løvetatt og noen salatblader og husk å lage hull i lokket. BAM! Du har en egen liten kjærlighetskoloni på glass som du kan spare på i kjelleren sammen med smuglersprit og gamle bildekk Endret 30. mai 2013 av Lykkelitenen 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå