Gå til innhold

Er dette ett et positivt, negativt eller nøytralt svar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å tolke, er redd for at jeg tolker alt negativt for tiden, i frykt for å bli skuffet. Jeg sendte melding til han jeg er forelsket i og sa at jeg er forelsket og at jeg er livredd. Fikk dette svaret tilbake:

...I thought so already.. I will be careful. Thank you for sharing and this trust. Big kiss. X

Anonym poster: 89e313e540f5db79562db00305cbe2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Positivt.

Anonym poster: 213c5a9edd0d6ce5c4390555fa3a8f50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Nøytralt.

Anonym poster: 28775db6fe32218d6394265d665e71c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer positivt enn nøytralt da. Spesielt siden det var lovnader for fremtiden. Men det jo kunne jo helt klart ha vært noe mer innlevelse i det.

Anonym poster: 213c5a9edd0d6ce5c4390555fa3a8f50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer positivt enn nøytralt da. Spesielt siden det var lovnader for fremtiden. Men det jo kunne jo helt klart ha vært noe mer innlevelse i det.

Anonym poster: 213c5a9edd0d6ce5c4390555fa3a8f50

Lovnader? Hva er det du snakker om?

Dette var et NEGATIVT svar. Han skriver at han hadde det på følelsen allerede og at han skal være forsiktig fremover mtp dine følelser for han. Og han takker for at du stolte såpass på han at du kunne fortelle det.

Hadde han vært forelsket hadde han svart det tilbake. Ikke takket for tilliten.

Løpet er kjørt, dessverre, ts.

Anonym poster: da786806fe0bad852d0bb309e2817619

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovnader om å ta det forsiktig vel.

Dette var jo langt fra det beste svarte en kunne ha fått fra en man er forelsket i.

Og om han er en person som ville ha skrevet at han selv var forelsket, HVIS det var tilfelle, er det ingen her som kan si noe om med 100% sikkerhet. Kanskje han er så fjern og såpass hensynsløs at han selv mente dette var et helt ok svar? Men også - kanskje ikke.

Anonym poster: 213c5a9edd0d6ce5c4390555fa3a8f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, denne meldingen tikket inn nettopp:

Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x

Syns det virker veldig positivt jeg da :)

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne meldingen tikket inn nettopp:

Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x

Syns det virker veldig positivt jeg da :)

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Jeg synes den virket litt sånn "Takk for det vi har hatt sammen", og at det ikke blir noe mer?

Anonym poster: 72350103feecc2703cfd113ce608f044

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ser ikke nødvendigvis på det som negativt, mer nøytralt, og ikke minst ærlig. Han er tydeligvis ikke forelsket enda, men jeg synes ikke meldingene utelukker at det er dit han er på vei eller at han eventuelt er åpen for det.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne meldingen tikket inn nettopp:

Hey beauty... I am thinking of you.. and the adventures we had. With a big smile thinking of the dinner at Kari's. You are a stunning person. With love, x

Syns det virker veldig positivt jeg da :)

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Syns ikke jeg.

Anonym poster: da786806fe0bad852d0bb309e2817619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt settingen her, tror den har noe å si....

Hvor lenge har dere "hold på", hvis dere holder på....? Kjenner dere hverandre godt? Treffes dere fremdeles, eller bor han i utlandet eller noe? Har han sagt at han vil treffes igjen snart?

Tror jeg hadde lest meldingene med dette i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har holdt på en uke, vært sammen og sovet sammen hver dag. Han bor i et land i nord-europa, under to timer unna med fly. Vi har snakket sammen hver dag siden han reiste på søndag, og han har sagt at vi skal treffes igjen snart. Han har også skrevet i flere meldinger at han savner meg og tenker på meg.

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har oppført oss som kjærester hele tiden.

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, dere har kjent hverandre kort.. Hadde han jeg konstant tenker på sendt at han var forelsket i meg hadde jeg løpt fort, og vi har "kjent" hverandre i over 1 år..

Jeg tolker dermed svarer positivt med tanke på at dere har kjent hverandre så kort og det antagelig tar han lenger tid å finne ut om han er forelsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dere har kjent hverandre kort.. Hadde han jeg konstant tenker på sendt at han var forelsket i meg hadde jeg løpt fort, og vi har "kjent" hverandre i over 1 år..

Jeg tolker dermed svarer positivt med tanke på at dere har kjent hverandre så kort og det antagelig tar han lenger tid å finne ut om han er forelsket.

Helt enig. Hadde jeg ikke vært veldig betatt tilbake/likt vedkommende ekstremt godt, så hadde jeg løpt i motsatt retning.

Jeg ville tolket meldingene positivt, og særlig det at han vil treffes igjen snart. Men avstand er ikke enkelt da. ;) Du får prøve å ikke tenke for mye, og i hvert fall ikke tolke alt negativt - det er bare din egen usikkerhet som "snakker" og lager trøbbel for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet! Det er gjensidig :) Ser frem til fortsettelsen!!

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det bekreftet! Det er gjensidig :) Ser frem til fortsettelsen!!

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Gleder meg på dine vegne! :-)

Anonym poster: b7589543a674b001373f84052b8f7537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bekreftet! Det er gjensidig :) Ser frem til fortsettelsen!!

Anonym poster: 326da8b87ab56d2c109d29ceac0c0186

Så bra!! Hehe. Jeg visste det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...