Gjest Inggolf Skrevet 21. september 2013 #381 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg vil foreslå juksing, rett og slett. Blir man ikke tatt gjør det prøven sååå mye lettere! Juksing er teit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2013 #382 Del Skrevet 21. september 2013 Juksing er teit Men det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. september 2013 #383 Del Skrevet 22. september 2013 hvor lang tid for å bli gravid? Tjaaa.. det varierer litt. Men har lest at et gjennomsnittelig samleie varer i mellom 5 og 7 minutter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. september 2013 #384 Del Skrevet 23. september 2013 Bård eller Vegard Ylvisåker ? Ingen av delene. Det er så kjedelig og jeg ler aldri av noe de gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. september 2013 #385 Del Skrevet 23. september 2013 Kjendis på KG Outer ingen samme hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #386 Del Skrevet 23. september 2013 Dør "gardin?" JA. Som alle andre vesener som henger rundt i huset kan den dø om den blir tilstrekkelig tilsmusset og bakteriebefengt. Vrange gardiner som dør pleier å gå igjen i gamle hus. Det mange ikke er klar over, er at det er dette som gir den grå misfargingen i punkterte vinduer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2013 #387 Del Skrevet 23. september 2013 Dør "gardin?" JA. Som alle andre vesener som henger rundt i huset kan den dø om den blir tilstrekkelig tilsmusset og bakteriebefengt. Vrange gardiner som dør pleier å gå igjen i gamle hus. Det mange ikke er klar over, er at det er dette som gir den grå misfargingen i punkterte vinduer. Med unntak av skolegardiner...! Gardiner på skoler (spesielt barneskoler) er eviglevende! (mulig de egentlig døde på 80tallet, men at de da bare ble mumifisert) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 23. september 2013 #388 Del Skrevet 23. september 2013 Med unntak av skolegardiner...! Gardiner på skoler (spesielt barneskoler) er eviglevende! (mulig de egentlig døde på 80tallet, men at de da bare ble mumifisert) OMG, you see dead curtains! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 23. september 2013 #389 Del Skrevet 23. september 2013 "Fyr på facebook" - Ikke vet jeg hvordan man tenner på en nettside, og jeg tror ikke det er noe å satse på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 23. september 2013 #390 Del Skrevet 23. september 2013 Driter folk penger? Ja, jeg greier faktisk ikke holde det inne selv om jeg prøver 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 24. september 2013 #391 Del Skrevet 24. september 2013 Rar følelse når jeg vrir meg? Jakka di er bakfram. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 25. september 2013 #392 Del Skrevet 25. september 2013 Driter folk penger? Ja, jeg greier faktisk ikke holde det inne selv om jeg prøver Den sykdommen skulle jeg ønske at jeg hadde..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 26. september 2013 #393 Del Skrevet 26. september 2013 Hva er den værste bagasjen? Blytunge crossover-vesker, helt klart! Jeg blir helt ødelagt i ryggen og i skulder`n.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2013 #394 Del Skrevet 26. september 2013 Hvor lenge vente mellom malingsstrøk? Den tiden du brukte på å logge deg inn på kg, og skrive dette innlegget, kunne du jo brukt til å lese hva som står på det spannet? Men ok: I neste uke, hvordan man utfører sitting på huk, drikking av vann fra et glass, og hvordan man benytter seg av toalettrullens rengjørende gleder på... toalettet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 26. september 2013 #395 Del Skrevet 26. september 2013 "Fyr på facebook" - Ikke vet jeg hvordan man tenner på en nettside, og jeg tror ikke det er noe å satse på. Sikkert en sånn app:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 27. september 2013 #396 Del Skrevet 27. september 2013 "Hvor lang tid tar det å lese en bok på 150 sider?" Det er vedtatt i grunnloven at alle i Norges land er nødt til å lese 150 sider like fort. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. september 2013 #397 Del Skrevet 27. september 2013 "Araknofobi - Hva hjelper?" Å holde seg unna edderkopper er nok den beste strategien her. Fungerer helt ypperlig. Ingen edderkopp - ingen fobi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 27. september 2013 #398 Del Skrevet 27. september 2013 "Puler regelmessig 4-6 jenter, men de vet ikke det." Gratulerer. Du er nå en voldtektsmann! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. september 2013 #399 Del Skrevet 27. september 2013 "Puler regelmessig 4-6 jenter, men de vet ikke det." Gratulerer. Du er nå en voldtektsmann! Tenkte jeg skulle ta den. Velvel, da blir det denne: Er uten iphone i en uke til! klarer det ikke! Jeg har vært uten iphone hele livet mitt, og kommer til å gå i grava uten å ha eid en eneste en. Tenk det! (Jeg kjenner også noen som ikke har bankkort, no kidding) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 27. september 2013 #400 Del Skrevet 27. september 2013 Er uten iphone i en uke til! klarer det ikke! Daaakkkaaar, så fjyktelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå