Gjest pærecider Skrevet 12. august 2015 #1981 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg har så lyst på en tenåring Finn deg en passende partner av motsatt kjønn, finn deretter et passende rom, kle av dere, sett i gang som om dere var kaniner, vent i noen uker, hvis det var fulltreffer, la bolla heve i ni måneder. Etter uttagningsprosessen, (denne delen av prosessen kan påføre den kvinnelige parten noget ubehag) sørg for nok mat, klær og ly, samt noe oppdragelse. Denne prosessen vil vare i 13 år. Og vips, så har du fått en tenåring. Merk at det ikke er noen returordning hvis du mot all formodning skulle være misfornøyd med det endelige produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 12. august 2015 #1982 Del Skrevet 12. august 2015 Ja, for ellers kan dette skje: " Kjæm du for tidlig e det for seint Tekst: Idar Lind Melodi: Frode Viken Æ va itj gamle guten da han pappa sa te mæ "æ hadd itj vorri gift i dag hvis det itj va for dæ. Samma ka du planlegg så går de itj som du mein. Du hadd det alt for travelt og æ va alt for sein" Kjæm du for tidlig e det for seint Hjelp' itj å sky ilden når barnet først e brent Kjæm du for tidlig e det for seint Æ lært mæ fort at hastverk Det e lastverk Sånn lært æ at som trønder e det lurt å være treg Men da æ møtt ho Mette va æ lett nok å beveg' Ho va altfor ivrig og æ kom altfor fort Æ gjord den samma bommerten som faren min hadd gjort Tida mi med hus og heim og unga e forbi Det skar sæ forrige fredag, æ hadd jobba overtid Ho Mette ho hadd lagt sæ og æ trudd æ skull bli seinMen æ kom altfor tidlig, og ho va itj alein" Anonymous poster hash: 54b59...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 12. august 2015 #1983 Del Skrevet 12. august 2015 Må ned 8 kg på 26 dager! Vet åssen du kan gjøre det på en dag, jeg! Kapp av begge beina. Hvis det ikke er nok så kan du alltids ta en arm også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 12. august 2015 #1984 Del Skrevet 12. august 2015 Må ned 8 kg på 26 dager! Vet åssen du kan gjøre det på en dag, jeg! Kapp av begge beina. Hvis det ikke er nok så kan du alltids ta en arm også. For min del hadde det holdt å skjære av begge puppene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 12. august 2015 #1985 Del Skrevet 12. august 2015 Hver gang vi har sex Oppfølgeren til "Hver gang vi møtes" a.k.a. "Den store runkeringen". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. august 2015 #1986 Del Skrevet 12. august 2015 Hver gang vi har sex Oppfølgeren til "Hver gang vi møtes" a.k.a. "Den store runkeringen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1987 Del Skrevet 12. august 2015 Anonymous poster hash: d53d0...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #1988 Del Skrevet 12. august 2015 Fins det en del menn som ligger rundt? -Ja, men det finnes også mange menn som ligger flatt Anonymous poster hash: 54b59...937 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. august 2015 #1989 Del Skrevet 15. august 2015 4.5 km/t - er det veldig tregt? Tja.. til å være trehjulssykkel er det slett ikke verst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 16. august 2015 #1990 Del Skrevet 16. august 2015 " Hun sugde meg mens hun hadde munnsår " Pøsj. Kunne vært verre. Tenk om hun hadde hatt tannregulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 16. august 2015 #1991 Del Skrevet 16. august 2015 Har noen vært på Hawaii? Ja, jeg tror nok noen har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 16. august 2015 #1992 Del Skrevet 16. august 2015 Hvordan stoppe svigermors tunge Gi dama et kakk i hodet med noe tungt. Viktig at du har en god plan for hvordan du skal kvitte deg med liket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #1993 Del Skrevet 16. august 2015 Hvordan begynne samtalen på tlf? Hva med: "Hallooo"? eller: "God dag/ettermiddag/kveld" (stryk det som ikke passer) Anonymous poster hash: 54b59...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. august 2015 #1994 Del Skrevet 17. august 2015 Hvor mange bher og truser trenger man å eie? jeg eier bare 2 truser og 1 bh syns det er bedre og leie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. august 2015 #1995 Del Skrevet 17. august 2015 Hva kan din syv måneder gamle baby? Lille Emanuel Bartimeus Aristoteles III kan slå baklengs salto mens han deklamerer Håvamål på gammelnorsk. Til overmål har han også besteget Mount Everest da han var avvent og ferdig med bleier, da han var to måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 17. august 2015 #1996 Del Skrevet 17. august 2015 Trenger 15 000 - økonomiske råd Hvorfor ikke 15 001 gode råd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #1997 Del Skrevet 17. august 2015 Etternavn på kidden! Det tviler jeg på at er nødvendig. Å gi geiekyllingen fornavn holder plenty, altså. Men selvsagt kan du gi dyret ditt eget etternavn. Du må bare huske på å forklare at det er en geit du drar med deg på middagsbesøk... Geitekillingen, mener du vel. Beklager, kunne ikke dy meg Anonymous poster hash: 99865...9ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 17. august 2015 #1998 Del Skrevet 17. august 2015 Hvordan ble du satt i gang? Da jordmora snudde meg opp ned, ga meg et klask på ræva, og jeg satte i gang med et vræl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 17. august 2015 #1999 Del Skrevet 17. august 2015 Hvordan funker følelsene til menn? De fungerer ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 18. august 2015 #2000 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg har nå sittet og ledd meg gjennom denne tråden. Pærecider: Vet du hva? Du tar knekken på meg med de vittige kommentarene dine. Har ledd så jeg hikket av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå