Gå til innhold

Finne bryllupsreise - mareritt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk tipset fra det amerikanske bryllupsformuet Wedding chat.com. Jeg søkte på steder i Mexico, og det stedet er det mest populære for amerikanske bruder. Valget stod mellom, Florida, Caribbean og Mexico.

Florida ble for dyrt(finnes ikke all inclusive steder der)og Carebbian kostet det dobbelte av Mexico.

Vi flyr så fra Mexico til Las Vegas etter 8 dager, og skal leie bil, og kjøre til Grand Canyon, så kjøre tilbake til Vegas, være der noen dager, og så fly hjem derifra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes supert ut Jens! *misunnelig*

Vil bare opplyse om at det går direkte fly til Mexico fra Gardermoen. Har en venninne som jobber på reisebyrå, som helt sikkert kan hjelpe. Hun ELSKER selv Mexico.

(Send meg en PM dersom du er interessert)

Skrevet

Vi skal tolv dager til Maldivene, men først et par netter i Dubai. (Det er på veien til Maldivene) På Maldivene skal vi bo på to forskjellige øyer, slik at vi får litt forandring underveis.... Tror dette blir tidenes mest avslappende og deilige ferie. Best å ta en slik ferie nå, før det kommer barn, og ønskene forandrer seg med hensyn til aktiviteter og slikt.

Gjest Poirot
Skrevet
Vi skal tolv dager til Maldivene' date=' men først et par netter i Dubai. (Det er på veien til Maldivene) På Maldivene skal vi bo på to forskjellige øyer, slik at vi får litt forandring underveis.... Tror dette blir tidenes mest avslappende og deilige ferie. Best å ta en slik ferie nå, før det kommer barn, og ønskene forandrer seg med hensyn til aktiviteter og slikt.[/quote']

Pris og resieselskap?

Skrevet

Vi har nesten booket nå (har alt klart men vil dobbeltsjekke om vi kan få det billigere et annet setd først). Vi har brukt Expedia.co.uk - så vi reiser fra London til Miami. Det er jo enkelt å få billige flybilletter til London (hvertfall fra Torp og Gardermoen), og mye billigere å reise fra London til div. steder enn å bestille i Norge.

Skrevet

Popelka, vi skal også på bryllupsreise til Usa, og flyr til Miami i slutten av mai. Vi skal kjøre tvers over kontinentet og ende opp i California før vi flyr tilbake til Miami. Jeg kan jo gi deg noen tips når vi er tilbake.

Skrevet

Her er reiseplanen vår for bryllupsreisen i fjor, vi giftet oss i Las Vegas 4 juli på Aladdin Wedding Chapel i Las Vegas, og hadde en fantastisk tur!

Hvis noen er interessert i tips til hoteller og slikt kan jeg helt sikkert bidra, både i Los Angeles, Las Vegas og Florida generelt.

Skrevet

Som jeg har skrevet i et annet innlegg, så har vi forandret planene (igjen!) og skal nå til Jamaica! Vi skal helt sikkert til USA en annen gang, men vi fant et kjempebra tilbud på ecpedia.co.uk. Flyr fra London til Jamaica mandagen etter bryllupet, og blir på Jamaica i 13 dager. Gleder meg som et barn!

Skrevet

Gratulerer med å ha bryllupsreisen i boks! Jamaica blir sikkert kjempeherlig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...