Gjest Kv84 Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Jeg merker inni meg at ting bygger seg opp. Og før har jeg smelt igjen dører, kastet pc på gulvet og knust et stort bildet med masse glasskår, og ser det nå på at kanskje skjer igjen. Andre som skjønner når ting bygger seg på?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Jepp, men der og da er det så... befriende, på en måte, at jeg lar meg rive med. Eventuelt svekkes dømmekraften min i takt med at raseriet stiger. Ikke rent å sjeldent at noe kyles i veggen og at folk trues med kastrering og lemlesting her i huset, altså. Anonym poster: d5d7a50e91caec0b72df67118bf1c23c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Uff ja, jeg har også vært der. Jeg kan gå å vente på at noen skal irritere meg nok til at jeg endelig kan sprekke og når jeg først blir sint så blir jeg fryktelig sint. Jeg har heldigvis sluttet å kaste ting rundt meg. Lenge siden sist nå, og det er godt. Jeg har ingen gode råd for jeg føler ikke at noe annet enn å faktisk bli sint fungerer når jeg har kommet så langt. Anonym poster: 8f142c6b5e3872e8d841c3f200273b26
Gjest Kv84 Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Får håpe jeg finner noe av lite verdi, er så jævla dobbelt kjipt å ødelegge hånden og noe som har høy verdi.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #5 Skrevet 9. mai 2013 Er selv kjent som en hissigpropp Jeg truer, men slår/skader aldri folk...utenom meg selv, har brukket hånden noen ganger fordi jeg i forbannelse har latt en vegg eller dør smake knyttneven Ellers har jeg ødlagt mer enn jeg kan telle. Bulka bilen fordi den ikke ville starte, sparka til dører og skjermer...(et gammelt vrak) Jeg eksploderer for den minste ting, prøver jeg å la være kjenner jeg det bruser så det gjør vondt innvendig...føler meg som en vulkan når det står på. Men jeg har adhd, så alle følelser blir litt voldsomme her i gården...med mindre jeg tar medisiner, da er jeg jo from som et lam Anonym poster: e265c62d929d4a33e74b475b186a813e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå