Gå til innhold

Tenner på gamle, ekle menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte TS. Ofte fantaserer jeg om det samme for å klare å komme når vi har sex. Jeg har aldri levd ut fantasien men jeg kan ikke banne på at det ikke kommer til å skje en gang i fremtiden...

Anonym poster: 0454a53d8ad6741c4a6b0f2a0a2f8cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ingen som tviler på at doktoren er en erfaren og velutstyrt hingst som ivaretar den unge fole?

Hvorfor er dere så fordomsfulle mot livskraft og den aldertyngede mann med et ungt hjerte?

Og hvorfor er det ekkelt å være en godt voksen mann?

Jeg skjønner meg ikke på den småligheten folk flest har mot eldre menn. Man skulle tro eldre menn var årsaken til alle våre problemer på kloden.

Som jeg har sagt tidligere, det er kvinner som er de virkelige kjønnsfascistene og som har et hat mot mannlig vårlig lystkraft.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonselydende innlegg og svar/kommentarer til dette.

Rainbow81, mod

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ingen som tviler på at doktoren er en erfaren og velutstyrt hingst som ivaretar den unge fole?

Hvorfor er dere så fordomsfulle mot livskraft og den aldertyngede mann med et ungt hjerte?

Og hvorfor er det ekkelt å være en godt voksen mann?

Jeg skjønner meg ikke på den småligheten folk flest har mot eldre menn. Man skulle tro eldre menn var årsaken til alle våre problemer på kloden.

Som jeg har sagt tidligere, det er kvinner som er de virkelige kjønnsfascistene og som har et hat mot mannlig vårlig lystkraft.

Vel…

Anonym poster: 47c27cd8b0ffe05a8d1ec1ee1281fb6c

• Liker 1
Skrevet

Egentlig lurer jeg på; Hvordan "ekkel" da? Som i skitten og ustelt eller som en grisegutt som nå er blitt gammel?

Gjest doktor
Skrevet

det finner vi ut baby.

Egentlig lurer jeg på; Hvordan "ekkel" da? Som i skitten og ustelt eller som en grisegutt som nå er blitt gammel?

AnonymBruker
Skrevet

La oss håpe dette ikke ender dårlig :( Gi bort kontaktinfo til griser du ikke en gang har sett bilde av

Anonym poster: 2b6e4541105bd1c0ad9fcf416d1c10c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gjorde han det mon tro hvis det ikke var aktuelt?

Fordi det er helt greit med sexfantasier (og det er ikke sykt) men DERSOM dette skulle (mot formodning) ødelegge for forholdet med partneren SÅ er det kanskje greit å snakke med en psykolog.

Altså! ikke sykt å ha sprø, rare fantasier, men helt greit å få hjelp hvis dette på noen som helst måte ødelegger for personen som har dette. :wink:

Anonym poster: aeffab4680694178a1f903081fb8fc3a

Skrevet

Ts er en mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts er en mann.

Whops, ser ut som det er vår kjære doktor som vil bli valdteken :ler:

Anonym poster: 2b6e4541105bd1c0ad9fcf416d1c10c2

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for reaksjoner på moderering, avsporing og svar til disse.

Alle spørsmål og reaksjoner på moderering tas på Ris&Ros eller til den aktuelle moderatoren.

Velger også å informere om at nedre aldersgrensen på Seksualitet er 16 år. Pass på at spøkene deres med tre glass vin innabords holder seg innenfor reglene ;)

Niennas, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...