Gå til innhold

Friends with benefits...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet jeg om denne gode vennen min har følelser utover det seksuelle for meg? Vi sender masse dirty mld til hverandre, men innimellom det kommer det sånt som at han "skulle ønske jeg kunne vært i armkroken nå". Sist gang jeg var hos han fikk jeg en parfyme, bare fordi jeg er "fantastisk på alle måter." Hyggelig, men vet ikke helt hva jeg vil...

Anonym poster: 39def5f500b35a4828f011c27501e64b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen har fått følelser her og det er lurt av deg å avslutte det hele.

Anonym poster: 27abeb46c96106958a31a27b96a28c7c

AnonymBruker
Skrevet

Du har kanskje et poeng der...:-/

Ts

Gjest Nefertiti.
Skrevet

Har du følelser da?

AnonymBruker
Skrevet

Har du følelser da?

Nei, det er bare menn og barn som har følelser.

Anonym poster: 7abcc300e5954d615db803e7b459fca4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet jeg om denne gode vennen min har følelser utover det seksuelle for meg? Vi sender masse dirty mld til hverandre, men innimellom det kommer det sånt som at han "skulle ønske jeg kunne vært i armkroken nå". Sist gang jeg var hos han fikk jeg en parfyme, bare fordi jeg er "fantastisk på alle måter." Hyggelig, men vet ikke helt hva jeg vil...

Det er neppe en indikasjon på noe som helst. Med mindre den ene parten tydelig og helst verbalt gir uttrykk for følelser så bør man gå ut fra at h*n ikke har det.

Og uansett er han ansvarlig for sin egen lykke og egne følelser (det motsatte ville være å umyndiggjøre han) - om du hadde følelser for han ville det vært din oppgave å avslutte, avklare, eller hva søren du fikk lyst til. Ditto med han. Om du er usikker på om han kan ha utviklet et slags håp så gir du heller klart uttrykk for at du ikke har eller vil få følelser.

Anonym poster: e08b60a04384956908a186a322d83ec8

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg kunne gjøre hyggelige gester for mine FFs, uten at det var følelser involvert.

Du må nesten se an personen - som ved det meste annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om der er noe mer fra min side, jeg hadde ikke tenkt det i utgangspunktet. Men det blir ikke alltid som man tenker har jeg lært...:-/ uansett, tror ikke jeg kommer til å si noe inntil videre.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Fikk du en parfyme? Hadde han kjøpt feil og hadde en til overs da eller?

Og ja, hvis det kun er sexen han er ute etter, så er det vel greit da.

Anonym poster: c0cca8d2c704038c973793d26bda3712

Skrevet

Etter min mening så må det at man skal være pulevenner en ferdig definert sak, med litt klare kjøreregler. Ellers blir det bare styr, forvirring og usikkerhet etter min erfaring.

Jeg mener det er feil å tolke noe som helst ut ifra hva du har beskrevet, jeg har gitt parfyme til ei venninne ute at det betydde noe som helst.

Er jo bare å spørre han hva status er.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det å ha en FF er nytt for han, så kan det hende han sliter med å skille FF og kjæreste. Han er usikker på hvordan han skal ha kontakt med deg, så kanskje han virker mer "kjæreste" enn hva han egentlig er?

Anonym poster: 27abeb46c96106958a31a27b96a28c7c

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere:-) jeg er selvsagt ikke sikker på noen ting, men vet at han er ikke vant til å være i noe forhold hvertfall. Og jeg liker han godt, så har jo ikke lyst til å såre han heller. Og hvis det viser seg at det kan bli et forhold ut av dette, så synes jeg faktisk det er en dum start å begynne som pulevenner. Er jeg helt på jordet?? Jeg føler meg litt der nå nemlig...

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er jo ikke helt på jordet da da. Tvert i mot. Skulle man bare ha hoppet i høyet med en gang, tror risikoen for at det aldri ville fungert uansett er relativt ganske stor.

Anonym poster: c0cca8d2c704038c973793d26bda3712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...