Gå til innhold

Leo Ajkic fleiper om voldtekt

Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

og hva så? Ditt problem, ingen andres.

Det er ikke et problem, det er en mening.

Anonym poster: 317af6062008888358ab229c3f1826c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ord har en mening. Jeg tar så absolutt ikke feil.

Hva er det du babler om nå? Ord har en mening, men det er du som tillegger ordene mening og det er du som reagerer på de. Ingen andre. Om du er så svak at du lar deg provosere eller blir såret av noen ord, så har du et problem. Ingen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det du babler om nå? Ord har en mening, men det er du som tillegger ordene mening og det er du som reagerer på de. Ingen andre. Om du er så svak at du lar deg provosere eller blir såret av noen ord, så har du et problem. Ingen andre.

Ord er alltid en reaksjon, og ord blir sagt for å få andre til å reagere. Det er sånn mennesker kommuniserer. Du velger å ikke å forstå nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ord er alltid en reaksjon, og ord blir sagt for å få andre til å reagere. Det er sånn mennesker kommuniserer. Du velger å ikke å forstå nå.

ansvarsfraskrivelse. om jeg kaller deg en idiot og du dreper meg, er det da min feil? ord er ord. om du er så svak og sensitiv at du ikke tåler å høre enkelte ord, så bør du kanskje se på deg selv og ta tak i problemene dine. for da har du seriøse problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ansvarsfraskrivelse. om jeg kaller deg en idiot og du dreper meg, er det da min feil? ord er ord. om du er så svak og sensitiv at du ikke tåler å høre enkelte ord, så bør du kanskje se på deg selv og ta tak i problemene dine. for da har du seriøse problemer.

Nå gjør du en idiotisk tolkning. Ord har betydning, sånn er det. Det betyr ikke at den som sier ordene har alt ansvar for reaksjonene til den andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...