Gå til innhold

Leo Ajkic fleiper om voldtekt

Gjest Skogkar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Overrasker meg ikke. Den fyren viste sitt sanne ansikt da han kastet den katten over et gjerde.

Kvalm klyse den idioten der.

Anonym poster: 05924b63df2aa0470230e641254da2fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skogkar

Overrasker meg ikke. Den fyren viste sitt sanne ansikt da han kastet den katten over et gjerde.

Kvalm klyse den idioten der.

Anonym poster: 05924b63df2aa0470230e641254da2fd

Ro ned retorikken rasistfaen. Hvis ikke kommer Jack Preacher og hever sin moralfinger over deg.

Var jeg flink sosialist nå? *logre*

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå det han sier selv om at det kun er de som vil ha noe å si som bryr seg om en uskyldig morsom kommentar som klikker her.

Likte også kommentaren om at folk ikke forsto hva som ble sagt. Er vel kanskje typisk for sånne feministsamlinger hvor folk prøver å overgå hverandre i poengløs retorikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å gud, ja. Alt her i verden der de jævla muslimene, rabiate feministene og de rødgrønne sosialistsvina sin skyld. Gaaaah.

Anonym poster: 04b9fbb2ba12c931c8f41ccf1bf9c06a

Gratulerer! Du har skjønt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flerkulturelle Leo Ajikic, som har fått kremjobb på TV grunnet sin innvandrerbakgrunn tråkker nok en gang i baret. Forrige gang kastet han en katt ut fra en balkong, i dag fleipet han om voldtekt.

De spygrønne feministene fikk nok rusbrusen i vrangstrupen når deres fremste idol, selve symbolet på vellykket integrasjon viser sitt sanne jeg! At han kastet en katt fra en tre meter høy balkong klarte feministmafian å holde relativt skjult. De lot det gå igjennom fingrene. Man må jo ofre litt for saken. En innvandrer er ikke umiddelbart perfekt. Men i etterkant har man kastet jobbene etter Leo. De eneste "skillza" han har er egentlig at han kan snakke (sånn cirka i hvert fall). Men han er ganske høy, ganske kjekk og sier i hvert fall at han har stor tiss. Så FIA (femimnst Intelligence agency) har jobbet hardt med sin innvandrer-agent.

Men nå da Leo. Nå dreit du deg ut, og kødda med det eneste du som innvandrer ikke får lov til å kødde med - nemlig voldtekt! Men herregud da Leo. Vi har sagt det til deg hundreogørten ganger. IKKE KØDD MED VOLDTEKT! Vi vet at du synes voldtekt er oppskrytt og bla bla bla. Greit nok. DINE meninger kan du ha for deg selv. Det viktigste er at du er viser hvor kule innvandrere kan være. Men du skal ikke tenke selv, for da kommer grumset fram. OK?

Sånn..her er et nytt program til deg. Håper du ikke fucker det opp denne gangen Leo!

http://www.dagbladet...ajkic/27062336/

Synes hele utsagnet bar preg av å komme fra en lite reflektert person. En mann på 2 meter og mest sannsynlig over 100 kilo sier at han ikke er redd for kvinner som potensielle voldtektsforbrytere. Nei, du sier ikke det? Dette var jo virkelig overraskende. Dette er litt som om Marit Bjørgen skulle ha uttalt seg om at hun generelt ikke gikk rundt i frykt for at Chandra Bahadur Dangi (verdens minste mann) skulle voldta henne. Det er en HELT annen sak å bli truet med voldtekt som kvinne, da de fleste av oss er klar over at vi ikke har mulighet til å forsvare oss mot menn, rett og slett fordi menn er mye sterkere enn kvinner.

Jeg har en følelse av at en liten mann på 50 kilo ville ha følt seg ganske utsatt dersom han mottok voldtektstrusler fra Randy Couture eller Cain Velasquez. Det er vel omtrent slik det føles for en kvinne å bli utsatt for voldtektstrusler fra menn, man vet at dersom mannen vil gjøre det, så kan han gjøre det.

Dette var virkelig en latterlig kommentar, og jeg forstår godt at folk reagerer. Det er ikke morsomt å spøke med voldtekt, og det er ikke greit å underminere alvorlig netthets. Dette er et stort samfunnsproblem, da det fører til at mange som har noe å bidra med i den offentlige debatten, rett og slett ikke tør å delta.

Anonym poster: 792eab69e76ed63fdc6b368fa99606b6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er denne fyren egentlig?

Og hva er han kjent for?

:klo:

Etter hva jeg har fått med meg så er det han som har prgrammet "Typen til..." eller hva det nå heter. Etter kommentaren som blir snakket om her så er han også en forferdelig korttenkt person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes hele utsagnet bar preg av å komme fra en lite reflektert person. En mann på 2 meter og mest sannsynlig over 100 kilo sier at han ikke er redd for kvinner som potensielle voldtektsforbrytere. Nei, du sier ikke det? Dette var jo virkelig overraskende. Dette er litt som om Marit Bjørgen skulle ha uttalt seg om at hun generelt ikke gikk rundt i frykt for at Chandra Bahadur Dangi (verdens minste mann) skulle voldta henne. Det er en HELT annen sak å bli truet med voldtekt som kvinne, da de fleste av oss er klar over at vi ikke har mulighet til å forsvare oss mot menn, rett og slett fordi menn er mye sterkere enn kvinner.

Jeg har en følelse av at en liten mann på 50 kilo ville ha følt seg ganske utsatt dersom han mottok voldtektstrusler fra Randy Couture eller Cain Velasquez. Det er vel omtrent slik det føles for en kvinne å bli utsatt for voldtektstrusler fra menn, man vet at dersom mannen vil gjøre det, så kan han gjøre det.

Dette var virkelig en latterlig kommentar, og jeg forstår godt at folk reagerer. Det er ikke morsomt å spøke med voldtekt, og det er ikke greit å underminere alvorlig netthets. Dette er et stort samfunnsproblem, da det fører til at mange som har noe å bidra med i den offentlige debatten, rett og slett ikke tør å delta.

Anonym poster: 792eab69e76ed63fdc6b368fa99606b6

Godt innlegg. Takk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har fått med meg så er det han som har prgrammet "Typen til..." eller hva det nå heter. Etter kommentaren som blir snakket om her så er han også en forferdelig korttenkt person.

Men for å ha det programmet 'typen til', så må han vel være kjent fra før?

Ellers så kan jo naboen min, mannen min eller broren min også likegodt være 'typen til'. Eller? :vetikke:

Har han gjort noe annet? Jeg fant en video der han kastet en katt.

Det er alt for lett å bli 'kjendis' i dette landet om det er det han er kjent for.

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så kan jo naboen min, mannen min eller broren min også likegodt være 'typen til'. Eller? :vetikke:

Det er alt for lett å bli 'kjendis' i dette landet om det er det han er kjent for.

Jeg har ikke peiling Loffen, jeg har ikke hørt om han før heller :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes ikke det han sa var så gale jeg. Og jeg er både feminist og tidligere voldtatt kvinne.

Anonym poster: a72edb9cff2bb58c1d20332288ab2090

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har vært reporter på p3 ihvertfall. Og er i den loddefjordgjengen fra Bergen med fjorden baby, Lars Vaular og John Olav Nilsen og gjengen osv.

Anonym poster: 317af6062008888358ab229c3f1826c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har ikke peiling Loffen, jeg har ikke hørt om han før heller :vetikke:

Hadde heller ikke hørt om ham før i går kveld og med tanke på at han er bosnier så har han drette seg ut kraftig. Maken til historieløs fyr skal du lete lenge etter. Serberne brukte jo voldtekt som krigføring mot bosnierne under siste krig. Han tramper på sine egne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg syns ikke det der var noe å ta på vei for. Jeg hater fyren (dyremisshandler), men dette her var ganske harmløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes ikke det han sa var så gale jeg. Og jeg er både feminist og tidligere voldtatt kvinne.

Anonym poster: a72edb9cff2bb58c1d20332288ab2090

Nei vel, det sier mer om deg enn om ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hadde heller ikke hørt om ham før i går kveld og med tanke på at han er bosnier så har han drette seg ut kraftig. Maken til historieløs fyr skal du lete lenge etter. Serberne brukte jo voldtekt som krigføring mot bosnierne under siste krig. Han tramper på sine egne.

Han er faktisk en ganske reflektert fyr. Denne kommentaren var nok ikke særlig seriøst ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han er faktisk en ganske reflektert fyr. Denne kommentaren var nok ikke særlig seriøst ment.

1. dyremishandler.

2. Bosnier som snakker om voldtekt og da er det tusenvis av bosniske voldtatte kvinner etter siste krig. Som skulle hatt erstatning.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

1. dyremishandler.

2. Bosnier som snakker om voldtekt og da er det tusenvis av bosniske voldtatte kvinner etter siste krig. Som skulle hatt erstatning.

Du kan ikke lære alt om en person ut i fra overskrifter. Uttalelser og handlinger må sees i konteksten før du dømmer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan ikke lære alt om en person ut i fra overskrifter. Uttalelser og handlinger må sees i konteksten før du dømmer.

Konteksten er at han er bosnier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...