Gjest Skogkar Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Flerkulturelle Leo Ajikic, som har fått kremjobb på TV grunnet sin innvandrerbakgrunn tråkker nok en gang i baret. Forrige gang kastet han en katt ut fra en balkong, i dag fleipet han om voldtekt. De spygrønne feministene fikk nok rusbrusen i vrangstrupen når deres fremste idol, selve symbolet på vellykket integrasjon viser sitt sanne jeg! At han kastet en katt fra en tre meter høy balkong klarte feministmafian å holde relativt skjult. De lot det gå igjennom fingrene. Man må jo ofre litt for saken. En innvandrer er ikke umiddelbart perfekt. Men i etterkant har man kastet jobbene etter Leo. De eneste "skillza" han har er egentlig at han kan snakke (sånn cirka i hvert fall). Men han er ganske høy, ganske kjekk og sier i hvert fall at han har stor tiss. Så FIA (femimnst Intelligence agency) har jobbet hardt med sin innvandrer-agent. Men nå da Leo. Nå dreit du deg ut, og kødda med det eneste du som innvandrer ikke får lov til å kødde med - nemlig voldtekt! Men herregud da Leo. Vi har sagt det til deg hundreogørten ganger. IKKE KØDD MED VOLDTEKT! Vi vet at du synes voldtekt er oppskrytt og bla bla bla. Greit nok. DINE meninger kan du ha for deg selv. Det viktigste er at du er viser hvor kule innvandrere kan være. Men du skal ikke tenke selv, for da kommer grumset fram. OK? Sånn..her er et nytt program til deg. Håper du ikke fucker det opp denne gangen Leo! http://www.dagbladet.no/2013/05/08/kultur/debatt/leo_ajkic/27062336/ Endret 8. mai 2013 av Skogkar 6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Som om etniske nordmenn aldri kødder med voldtekt. Var det ikke Otto Jespersen som kødda med at Eil Hagen hadde blitt forsøkt voldtatt? Anonym poster: 04b9fbb2ba12c931c8f41ccf1bf9c06a 4
Gjest Skogkar Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Hva? En etnisk nordmann har aldri kødda med voldtekt. Bevis det! 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Å ja, kjempesak dette. Dette må jo være din utimate våte drøm - her kan du harselere med feminisme og innvandrere samtidig. Det må være godt å ha internetttilkobling i disse dager eller hva? Anonym poster: 0bd15f51dcbec4238ef701237f7967f8 20
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Jeg tviler på at Leo leser dette her, lite poeng å skrive i direkte tale til ham. Dog, jeg tror han ville tatt seg noe nær av å høre at de eneste "skillza" (fantastisk ord) han har, er å snakke. Ikke har det vært slik at jobbene blir kastet mer etter ham en andre etnisk norske. Gutten har et glimrende matte-hode, flink med musikk og i tillegg rett og slett ganske hyggelig. Ikke bruker han tid til å slenge dritt om andre på internett heller, tvert imot lykkes han i de tingene han setter seg mål på. Hva har du gjort idag? 7
Gjest Skogkar Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Leo er dessuten for at Islam skal ta over Norge. http://m.nrk.no/artikkel.jsp?art_id=1.7607261&a=1.7607261&f=/kultur-og-underholdning/&h=www.nrk.no 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Jeg driter i hele fyren. Han er en stor fjott og jeg skjønner ikke hva han har på tv å gjøre. Anonym poster: 6ad8c8db8d5bc216217148252835600d 3
Gjest Skogkar Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Jeg tviler på at Leo leser dette her, lite poeng å skrive i direkte tale til ham. Dog, jeg tror han ville tatt seg noe nær av å høre at de eneste "skillza" (fantastisk ord) han har, er å snakke. Ikke har det vært slik at jobbene blir kastet mer etter ham en andre etnisk norske. Gutten har et glimrende matte-hode, flink med musikk og i tillegg rett og slett ganske hyggelig. Ikke bruker han tid til å slenge dritt om andre på internett heller, tvert imot lykkes han i de tingene han setter seg mål på. Hva har du gjort idag? Spist frokost og sjekka om trygda har kommet inn. Du da? 6
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Det er vel feministene som lager kjempesak ut av dette i følge media? Leo fleipet vel om det var en dame som skulle voldta ham og de fyrer løs som om det er voldtekt på kvinnner han fleiper bort. Feministene fyrer seg opp og legger bål på myten om at feminister er sinte og helt ute av stand til å se nyanser i uttalelser.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Leo demostrerte det sentrale poenget: Menn er ikke redde for voldtekt og de vil visst ikke fatte hvor redde kvinnene er. 8
Gjest Skogkar Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 Jeg tviler på at Leo leser dette her, lite poeng å skrive i direkte tale til ham. Dog, jeg tror han ville tatt seg noe nær av å høre at de eneste "skillza" (fantastisk ord) han har, er å snakke. Ikke har det vært slik at jobbene blir kastet mer etter ham en andre etnisk norske. Gutten har et glimrende matte-hode, flink med musikk og i tillegg rett og slett ganske hyggelig. Ikke bruker han tid til å slenge dritt om andre på internett heller, tvert imot lykkes han i de tingene han setter seg mål på. Hva har du gjort idag? Foresten, Jack "Preacher". Om du ikke var så besatt av å ta deg nær av allting på andres vegne, så hadde du KAAANSKJE, bare kaaaaaaanskje oppfattet at hovedinnlegget var humoristisk og ikke seriøst. Bare fordi jeg har meninger når det gjelder innvandring, så betyr ikke det at jeg ikke også kan harselere med meg selv og mine meningsfeller. I motsetning til dere PK-jævler da, som er så pinlig seriøse med en gang noe som "støter" dere dukker opp. Gå og legg deg. Foresten..om vi skal være seriøse. Hva jeg har gjort i dag? Jeg har tjent et titalls tusen kroner og pusset på båten. Hva har du gjort? 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Å gud, ja. Alt her i verden der de jævla muslimene, rabiate feministene og de rødgrønne sosialistsvina sin skyld. Gaaaah. Anonym poster: 04b9fbb2ba12c931c8f41ccf1bf9c06a 11
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 Leo demostrerte det sentrale poenget: Menn er ikke redde for voldtekt og de vil visst ikke fatte hvor redde kvinnene er. Du også misforsto. Han er ikke, som meg redd for å bli voldtatt av en kvinne.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #14 Skrevet 8. mai 2013 Du også misforsto. Han er ikke, som meg redd for å bli voldtatt av en kvinne. Les det du siterte igjen. 4
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2013 #15 Skrevet 8. mai 2013 Foresten, Jack "Preacher". Om du ikke var så besatt av å ta deg nær av allting på andres vegne, så hadde du KAAANSKJE, bare kaaaaaaanskje oppfattet at hovedinnlegget var humoristisk og ikke seriøst. Bare fordi jeg har meninger når det gjelder innvandring, så betyr ikke det at jeg ikke også kan harselere med meg selv og mine meningsfeller. I motsetning til dere PK-jævler da, som er så pinlig seriøse med en gang noe som "støter" dere dukker opp. Gå og legg deg. Foresten..om vi skal være seriøse. Hva jeg har gjort i dag? Jeg har tjent et titalls tusen kroner og pusset på båten. Hva har du gjort? hvis det er poenget ditt, så suger du på humor. du kan ikke sitte og forvente at folk skal ta "humoren" din så utrolig direkte som du selv kanskje ønsker når du skriver under aktuelle saker. jeg ville foreslått å ta en tur innom skråblikk og generaliseringer om det er slik du ønsker å bli oppfattet. 5
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #16 Skrevet 8. mai 2013 tter en spørsmålsrundte som gikk på hvorfor kvinner bryr seg om voldtektstrusler, avsluttet Ajkic, som sist var å se i NRK-programmet «Typen til», med å si følgende: - Hvis en dame hadde truet meg med voldtekt, så hadde jeg ledd. Jeg hadde sagt kom igjen baby, ta med en venninne. Han er ikke redd for å bli voldtatt av kvinne. Er det galt mener du?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #17 Skrevet 8. mai 2013 Han er ikke redd for å bli voldtatt av kvinne. Er det galt mener du? Men hva med en annen mann? 5
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Og litt mer til sakens kjerne, atter en gang blir nok Leo en smule misforstått. Noen fokuserer nok litt vel mye på selve voldtekts-biten. Jeg tror det kan være et poeng å se på hvem Ajkic er. Vi snakker om en jævlig høy Bosnier fra Løvstakken. Om det hadde vært fremstilt som en mann skulle voldta ham, så hadde Leos poeng vært akkurat det samme - det skal litt til å få mannen i bakken. "bring a friend if you wanna fight me".
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #19 Skrevet 8. mai 2013 Men hva med en annen mann? Det kan vi bare spekulere om. Jeg er redd for å bli voldtatt av en mann men ikke av en kvinne. Selv om jeg mener dette, fleiper jeg vel ikke bort frykten kvinner føler angående voldtekt. Nyanser og nyanser.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #20 Skrevet 8. mai 2013 Det kan vi bare spekulere om. Jeg er redd for å bli voldtatt av en mann men ikke av en kvinne. Selv om jeg mener dette, fleiper jeg vel ikke bort frykten kvinner føler angående voldtekt. Nyanser og nyanser. +1. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå