Alina X Skrevet 9. mai 2013 #21 Skrevet 9. mai 2013 Det finnes ingen bra sjekketriks. Joda. Det er bare å åpne lommeboka
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. mai 2013 #22 Skrevet 9. mai 2013 Joda. Det er bare å åpne lommeboka Hvordan hjelper det?
Alina X Skrevet 9. mai 2013 #23 Skrevet 9. mai 2013 Hvordan hjelper det? åhhhh...hehe var litt ironi fordi vi kvinner er visst bare interessert i en manns penger.(ifølge menn selv). så hvis du vil slå på stortromma, ta med kopier av bankutskriften og del dem ut til kvinnene i lokalet
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. mai 2013 #24 Skrevet 9. mai 2013 åhhhh...hehe var litt ironi fordi vi kvinner er visst bare interessert i en manns penger.(ifølge menn selv). så hvis du vil slå på stortromma, ta med kopier av bankutskriften og del dem ut til kvinnene i lokalet Ah skjønner, men jeg tror ikke de hadde begynt å sikle over kontoutskriften min akkurat, så det hadde nok ikke funka for meg.
Alina X Skrevet 9. mai 2013 #25 Skrevet 9. mai 2013 Ah skjønner, men jeg tror ikke de hadde begynt å sikle over kontoutskriften min akkurat, så det hadde nok ikke funka for meg. Ja,nei da blir det ikke no på deg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå