Gjest gjest Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Hei! For 1,5 uke siden så knuste jeg inn en rute og fikk et lite kutt på fillefingeren. Det måtte ikke sys, men tok røngen av det for å sjekke at det ikke var glass i det. Skulle egentlig tilbake på sjekk to dager etterpå hørte jeg, men hørte aldri noe fra de. Men nå har det seg sånn at den har vært veldig vond siden. Den er litt bedre. Men fortsatt vond. Når jeg skal knytte fingrene sammen, så stopper den opp. Det går ikke å få lillefingeren helt ned lengre. Jeg kan presse og presse og den går nesten ned. Men det gjør kjempevondt. Er det noe som vet hva detta kan være? Om det går over av seg selv eller hva jeg burde gjøre ?
Minya Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Det høres nesten ut som om du har skadet en sene. Det kan også hende at du fortsatt har en liten glassbit inni der, det er ikke alltid de vises på røntgen. Ta en ny tur til legen for å sjekke den.
ninuska_ Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Når jeg kuttet lillefingeren ved at glasset jeg vasket knuste mens jeg hadde hånda oppi så var det kjempevondt i flere måneder etterpå. De sa at om jeg ikke hadde fått bevegelighet tilbake etter seks uker, da hadde jeg skadet senen og måtte operere. Jeg angrer på at jeg ikke fulgte opp bedre for jeg klarer ikke bøye fingeren sammen med de andre, og den føles veldig rar. Jeg var innom en gang i ettertid, men da fikk jeg beskjed om at hvis såret ikke var betent, så ville de ikke gjøre noe. Men det tok tid før jeg i det hele tatt klarte å bevege den litt, men jeg hadde et dypt kutt. Jeg ville tatt en telefon til legen og hørt Endret 8. mai 2013 av ninuska_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå