Gå til innhold

Tips mot dårlig mensmage?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I de to ukene før mentruasjonen så blir jeg alltid rumlete, oppblåst og sliter med at jeg må gå på do hele tiden. Jeg klarer aldri å tømme meg helt, bare litt og litt, og det er som regel ganske bløtt når det først kommer ut. Finnes det noen piller jeg kan ta for å slippe disse plagene, og aller helst slippe menstruasjon i det hele tatt?

Anonym poster: d01a2b2605a88e66a1e2b803f5aaa46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loperamid mylan stopper opp diarè, anbefaler det som en start. Kanskje banan vil hjelpe? Ellers hjelper det for meg å holde seg i aktivitet.

AnonymBruker
Skrevet

Loperamid mylan stopper opp diarè, anbefaler det som en start. Kanskje banan vil hjelpe? Ellers hjelper det for meg å holde seg i aktivitet.

Jeg har prøvd forandringer i matveien men ingenting har hjulpet så langt.Trening gjør bare vondt værre og jeg må bare enda mer på toalettet..

Anonym poster: d01a2b2605a88e66a1e2b803f5aaa46e

AnonymBruker
Skrevet

Drikk Biola! Det hjelper meg masse...

Anonym poster: f29c8cfd4832ab015487b4103438f9a3

Skrevet

Signerer Biola!

Jeg også får sånn mensenmage, med tilstander som ligner diaré, og det eneste som hjelper nevneverdig er biola. Da får jeg litt mer konsistens på avføringen og mye mindre luft i magen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...