Gå til innhold

Det stopper aldri å blø....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger litt råd her. Jeg har nemlig hatt blødninger i en måned nå. Jeg er DRITLEI. Trodde det var på vei til å slutte, men nå fossblør det som en vanlig menstruasjon. Igjen. Jeg holder virkelig på å miste fatningen her. Samme gjør kjæresten. Jeg har også mensensmerter, veldig vage, men uansett.

Noen som har et par gode.. jah.. råd? Oppsøke lege? Slutte på p-pillene? Jeg har gått på disse p-pillene i mange år, men hadde en pause mens jeg var singel. Startet på igjen for litt over to måneder siden.

Æh, hjeeelp! :bond:

Anonym poster: 5cc33b8c9613623a79737cc513ea8218

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen, ja :)

AnonymBruker
Skrevet

Legen! Men kan jo også slutte på pillen i dag, dvs ikke ta den i morgen. Legen kommer nesten garantert til å be deg om å prøve å slutte på pillen.

Jeg gikk på yasmin i flere år, tok en pause og når jeg begynte igjen blødde jeg ikke som det der men jeg blødde mer enn tidligere, men i færre dager og begynte ikke å blø på en fast dag som tidligere i flere år.

Anonym poster: 310c763a3406234f1833763f378054a2

AnonymBruker
Skrevet

Legen! Men kan jo også slutte på pillen i dag, dvs ikke ta den i morgen. Legen kommer nesten garantert til å be deg om å prøve å slutte på pillen.

Jeg gikk på yasmin i flere år, tok en pause og når jeg begynte igjen blødde jeg ikke som det der men jeg blødde mer enn tidligere, men i færre dager og begynte ikke å blø på en fast dag som tidligere i flere år.

Anonym poster: 310c763a3406234f1833763f378054a2

Jeg prøvde det, droppet pillen i to dager, og da ble det bare verre. Var da det begynte å blø som pokker igjen, og jeg fikk skikkelige menssmerter! :glare:

ts

Anonym poster: 5cc33b8c9613623a79737cc513ea8218

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...